AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Skrevet 17. mai 2016 En venn av meg sa at han hadde tenkt å invitere meg med på noe. I dag, og at jeg kunne ringe etter at jeg hadde gjort ferdig mitt. Møtte mine venner som planlagt, mye av dagen gikk med der. Men jeg prøvde ila tiden å få kontakt med vennen min slik at vi kunne treffes etterpå. Sendte melding men fikk aldri svar. Så jeg prøvde ringe men han tok ikke telefonen. Ser at han har vært aktiv på Facebook. Hadde det vært å mase dersom jeg prøvde på Facebook og? Hva er det som gjør at folk ikke svarer? Er det mulig å overse tapt anrop og sms? Anonymkode: 1e982...7f5
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 Synes ikke nødvendigvis det er å mase, men jeg synes ikke han fortjener et slikt engasjement fra din side, når han selv ikke virker spesielt interessert? Om han hadde ønsket å kontakte deg hadde han sikkert klart det på et eller annet vis, så enten har han glemt det, eller så har han ikke lyst til å treffes. Uansett er det neppe verdt å ta seg bryet med å stresse over ham. Jeg hadde latt det ligge, og funnet på noe annet i kveld. La han forklare seg når han selv tar kontakt. Anonymkode: 63a6c...cba 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #3 Skrevet 17. mai 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venn av meg sa at han hadde tenkt å invitere meg med på noe. I dag, og at jeg kunne ringe etter at jeg hadde gjort ferdig mitt. Møtte mine venner som planlagt, mye av dagen gikk med der. Men jeg prøvde ila tiden å få kontakt med vennen min slik at vi kunne treffes etterpå. Sendte melding men fikk aldri svar. Så jeg prøvde ringe men han tok ikke telefonen. Ser at han har vært aktiv på Facebook. Hadde det vært å mase dersom jeg prøvde på Facebook og? Hva er det som gjør at folk ikke svarer? Er det mulig å overse tapt anrop og sms? Anonymkode: 1e982...7f5 Vet du hva det betyr når noen sier vi kan jo ta en kaffe? Glem vennen han har bare prøvd å være høflig. Anonymkode: ae4d0...2a6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 Han foreslo at dere kunne finne på noe, og at du kunne ringe han utpå dagen? Du har jo ringt og sendt mld. Da ville jeg ikke skrevet på facebook i tillegg. Han ville jo hatt et øye på mobilen tenker jeg, i tilfelle du tok kontakt. Men, det er mulig han tenkte du sikkert ringer snart flere ganger tidligere, og så bare la bort mobilen da det begynte å bli litt sent. I det tilfelle er jo mld på Facebook ok, men jeg hadde nok droppet det... I og med at vedkommende foreslo noe, og ikke er å få tak i når du som avtalt prøver Mas ville jeg nok ikke akkurat kalt det. Men kanskje litt for sent på dagen nå uanz? Anonymkode: c371b...cfa
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 At han sa det for å være høffelig ligner ikke han. Han har jo sagt at han hadde andre planer om han hadde det. Det har han sagt før om jeg har spurt om han hadde planer den dagen. Han spør også meg, så det er ikke slik at det bare er jeg som spør. Men dette var litt skuffende likevel. Hadde gledet meg til å treffe han og de andre etter jeg var ferdig, men så virket det som han plutselig gjorde alt for å unngå å få meg dit...altså, ved å ikke ta telefonen eller svare. Han var som sagt aktiv på Facebook flere ganger så det er åpenbart at han bare ignorertr meldingen. Kan det være at han er flau over meg da? Anonymkode: 1e982...7f5
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #6 Skrevet 17. mai 2016 Det virker som han unngår deg litt i dag. Kanskje han har truffet en dame. Ting skjer. Litt kjipt for deg. Men kanskje han unnskylder seg neste gang dere ses. Anonymkode: 0d3bc...6b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå