Gå til innhold

Billige stekepanner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt svært billige stekepanner? De må kunne tåle stekeovn og helst ha et lokk. Jeg må ha to stk, en vanlig (28cm?) og en mindre jeg kan lage f.eks omelett til bare meg så kanskje 20cm eller noe

Kikket litt rundt og finner noen på Coop og Elkjøp, men greit å høre litt rundt om det finnes andre steder som har billige stekepanner også

Anonymkode: e9b93...eab

AnonymBruker
Skrevet

Europris, jernia, clas ohlson.. 

Anonymkode: 4fe1e...cd3

Skrevet

Hva mener du med billig? Er 399 for dyrt? Vi kjøpte Jaime oliver stekepanne på tilbud på obs for den prisen og kunne ikke vært mer fornøyd.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, melatonin skrev:

Hva mener du med billig? Er 399 for dyrt? Vi kjøpte Jaime oliver stekepanne på tilbud på obs for den prisen og kunne ikke vært mer fornøyd.

Så billig som mulig bare :P har skikkelig stram økonomi, men stekepannene mine er blitt helt ubrukelige :( 

399 er litt dyrt, men samtidig er det vel kanskje vanskelig å få tak i billigere stekepanner?  Følger det med lokk til Jamie-pannene? Har sett de rundtomkring og det ser ut til at de i iallefall går i stekeovnen. Er jo så mange panner som har håndtak med plast eller tre :roll: 

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med disse fra Ikea. De har holdt seg like lenge som de vi har hatt fra Høyang og Woll. Men vi bruker dem ganske hardt så de kunne sikkert holdt lenger og da. Får kjøpt lokk til også, men det har ikke vi.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50292096/

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt svært billige stekepanner? De må kunne tåle stekeovn og helst ha et lokk. Jeg må ha to stk, en vanlig (28cm?) og en mindre jeg kan lage f.eks omelett til bare meg så kanskje 20cm eller noe

Kikket litt rundt og finner noen på Coop og Elkjøp, men greit å høre litt rundt om det finnes andre steder som har billige stekepanner også

Ikea

Må de tåle å stå inni en varm stekovn?

Anonymkode: 014ac...bee

Skrevet

Ikea har noen som er jævlig billig og jævlig gode.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikea

Må de tåle å stå inni en varm stekovn?

Anonymkode: 014ac...bee

Ja

Jeg lager mye mat hvor jeg er avhengig av å slenge stekepannen inni ovnen. Går selvfølgelig an å gjøre ting på andre måter, men det er så mye enklere, tidsbesparende og man slipper ekstra oppvask

Skrevet

Hvis du må ha noe som går i ovnen så kjøp en stålpanne uten slippbelegg eller jernpanne. Ser Ikea har fått inn stålpanner. Du kan bruke hvilket somhelst lokk bare de passer i diameter. Stål og jerpanner er fine til det meste, unntaket er egentlig egg/omelett etc, men dubkan ha en liten panne med slippbelegg til det. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg jernbaner.  Du har de resten av livet. Kjøp en billig så du har ekstra til omelett og lignende

Anonymkode: e35d1...fda

Skrevet

Ikea-pannene jeg har hatt har vært veldig fine iallfall :) Bedre enn jamie oliver, og mye mye billigere.

AnonymBruker
Skrevet

Har kikket på de fra IKEA og de ser veldig fine ut iallefall. Tror nok det blir til at jeg bestiller derfra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...