AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Skrevet 17. mai 2016 I dag hadde katten kastet opp flere ganger, hårball, mat og noen dammer blank væske, og så var det akkurat som om det hadde skjedd noe med fjeset hennes. Haken var merkelig hoven under, og det så ut som hun hadde problemer med å lukke munnen ordentlig. Hun var skikkelig stusselig, men så gikk det over i løpet av en time, og nå er hunhelt normal igjen. Hva pokker? Kan hun ha blitt stukket av noe som fikk henne til å spy? Hun er innekatt, og jeg har ikke sett noe veps her. Kan hun ha hovnet opp bare av å kaste opp mye? Hun er ni år, og har aldri vært syk, så jeg aner ikke hva dette kan være. Noen som ikke er ute og feirer som kan berolige meg? :-) Overlater henne til kattevakt i dag, da vi reiser på ferie. Hurra for Norge, forresten. :-) Anonymkode: ae093...abe
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 Er det lenge siden katten har fått ormekur? Innekatter trenger ikke like ofte som utekatter, men de skal ha på grunn av alt vi kan ta med inn under skoene våre etc. Anonymkode: 01065...02f
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #3 Skrevet 17. mai 2016 Det ante 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det lenge siden katten har fått ormekur? Innekatter trenger ikke like ofte som utekatter, men de skal ha på grunn av alt vi kan ta med inn under skoene våre etc. Anonymkode: 01065...02f TS her. Takk, det ante jeg ikke. Da skal kattepasser få ekstrajobb. Anonymkode: ae093...abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå