Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får i ny og ne mld hvor det står "Hei, vi møttes i Oslo i forrige uke. Bla bla *link til nettside*" eller "Så deg i sosiale media og liker bildene dine. Tror du liker mine også *link til nettside*"

Jeg rapporterer som scam, og så forsvinner mld. Men.... Det skjer stadig igjen.. Hva er dette for noe dritt?

Anonymkode: bd128...6b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig det kan være virus. Hadde Viber selv et års tid, men ble ikke brukt så heiv den ut igjen. Og det er ingen vits i å ha den om man ikke er på wifi med den, ellers går data så det suser i stedet for.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får i ny og ne mld hvor det står "Hei, vi møttes i Oslo i forrige uke. Bla bla *link til nettside*" eller "Så deg i sosiale media og liker bildene dine. Tror du liker mine også *link til nettside*"

Jeg rapporterer som scam, og så forsvinner mld. Men.... Det skjer stadig igjen.. Hva er dette for noe dritt?

Får også det der, plagsomt!!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg rapporterer også. 

Jeg lurer virkelig på hva slags idioter som går på dette. 

Anonymkode: 92baa...618

AnonymBruker
Skrevet

Samme her, irriterende men er bare å trykkepå spam. 

Anonymkode: a26cd...c1a

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, tdm900 skrev:

Mulig det kan være virus. Hadde Viber selv et års tid, men ble ikke brukt så heiv den ut igjen. Og det er ingen vits i å ha den om man ikke er på wifi med den, ellers går data så det suser i stedet for.

For meg er det helt essensielt for jeg har mye kontakt med folk i utlandet. Synes Skype på mobilen funka så tregt, greiere med Viber.

Hvilke andre apper kunne jeg brukt?

Skrevet

Som sagt så heiv jeg ut Viber, og har heller ikke sett etter noe anna lignende.

Skrevet

Dette har jeg også fått på viber. Men hvem bruker sånt nå egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Samme problem her, får sånne meldinger hele tiden, og det hjelper ikke å blokkere meldingene. Har familie i utlandet, så det å slette viber er ikke et alternativ.

Anonymkode: f1bf9...7f1

AnonymBruker
Skrevet
Den ‎18‎.‎05‎.‎2016 at 13.57, Ragnar89 skrev:

Dette har jeg også fått på viber. Men hvem bruker sånt nå egentlig?

Hva bruker man ellers for å holde kontakt med folk rundt i verden? Bortsett fra skype og facebook

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...