Gå til innhold

Hvem er den særeste og den spesielle i din familie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den særeste i min familie er min onkel. Han i 50 åra og kun vært i 1 forhold. Da han var i 20 åra. Nei, forhold holder han seg langt unna. Kvinnfolk er fysj. Han er også sterk imot homofile og utenlendinger. Det er enda mer fysj. Broen min giftet seg med en fra Irak. Onklen vår vil ikke ha noen ting med han å gjøre og nektet å komme i bryllupet. Han slo ned en homofil som prøvde seg på han på byen. Han samler på fiskestenger (har hele garasjen full) og gamle tlf som er 10-20 år gamle. Han hater å være sosial og går alltid med cowboy hatt.  Han er ALLTID negativ. Hele tiden. 

Så han er veldig sær og spesiell synes jeg.  Hvem er den mest særegne og spesielle i din familie? 

Anonymkode: 26851...afe

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min far, evig hippie og dessverre tung narkoman.

Anonymkode: 1e2f4...277

Skrevet

Det er meg! :jepp:

• Liker 1
Gjest Jon Are
Skrevet

det er nok meg i min familie. levd et tøft og dumt liv, som jeg forøvrig angrer mye på. har kommet meg nå, jobber litt og har en rolig liv. likevel blir jeg nok aldri a4. lever i skogen med mine hunder til tross for forhold, er ganske så introvert. jeg bryr meg ikkke så mye om tradisjoner, og på dager som denne vil heller jeg og hundene være i skogen istedet for å være med kjæresten til byen. vi skal dra frem grillen og etterpå blir det en bok og tv. ikke som de andre i min familie, men alle kan ikke være like.

med hilsen fra

jon are

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk det er meg! ;) Både blant venner og familie. Jeg er over 30, barnløs, har vært singel hele livet -  bruker all fritid på hobbyen min og feirer ingen store vanlige begivenheter (som for eksempel 17. mai). Jeg har dog ingen sære meninger eller holdninger, og blir ansett som både hyggelig og omgjengelig. Men sær? Ja. 

Anonymkode: c257e...e21

• Liker 2
Skrevet

Meg.

Mange rare i min familie, men jeg er vel den rareste.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok meg..: )

Anonymkode: a1881...f61

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok meg. Har aldri fått til et A4liv, skilt to gg og flyttet mye. Liten og splittet familie på hver vår kant av landet. Men trives heldigvis i mitt eget selskap og er ikke bitter. Får nesten noia på slike dager som 17.mai når "alle" svinger seg i bunader med stor, flott familie. Føler meg ekstra utenfor da, men gjør det beste utav det. Kler meg fint, har noe godt å spise og ser favorittfilmer. Livet er ikke det verste man har. :)

Anonymkode: 22822...fe4

Skrevet

Det er nok dessverre meg :laugh:

Skrevet

Bestefar. Får han aldri ut av huset. Han vil ingenting. I fjor måtte vi feire jul hos han siden han ikke ville komme hjem til foreldrene mine. Vi ville gjerne ha han med, så derfor dro vi til han. I år gjør vi nok ikke det. Katten hans er jo like sær. Han skal ofte snakke om hvor mye bedre alt var før i tiden og ungdommene var så mye mer høflig og ordentlig. Irriterende at han skal dra det opp hele tiden. Han elsker sjakk og skal alltid spille sjakk når jeg er på besøk. Jeg hater sjakk :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er flere sære i min familie, meg inkludert, men far er nok den særeste. En rar skrue som sier upassende ting til upassende tid, glatter bare over det med å le, og tror dermed han kommer unna med det. Lista er lang, men med fare for gjenkjennelsene så stopper jeg der :) 

Anonymkode: 07732...3a9

Gjest Mythic
Skrevet

Min ene sønn, men jeg elsker han akkurat som han er, så får resten av familien bare synes han er sær og spesiell så mye de orker.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Alle i min familie er sære og rare

Skrevet

I min familie er den ene mer føkka enn den andre. Og på samme tid er det ingen verre synd enn å være "rar", hva nå enn det betyr.

• Liker 1
Skrevet

Det er nok meg, vil jeg tro.. 

AnonymBruker
Skrevet

Meg. Alltid rare meninger, interesser, musikksmak, liker alt det de andre hater. Har ikke kontakt med andre enn foreldrene mine for å si det sånn :) De liker ikke meg og jeg liker ikke de, like greit.

Anonymkode: 0cf75...6d8

Skrevet

Jeg tror det er meg i den aller nærmeste familie, men har noen skikkelig sære og ikke helt lovlydige litt lengre ut i slekta.

Skrevet

Det er nok meg. Vi er ekstremt liten familie da, og jeg er den som har tatt noen valg, de andre ikke liker helt. Selv om noen av de gjerne skulle tatt de valgene selv. Så mener jo ikke jeg nøyaktig det samme som de, og står for det jeg mener og.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på tror jeg. Men familien min ser nok på meg som sær fordi jeg lever et A4-liv. Røyker ikke, drikker ikke alkohol, helst kun vann. Følger lover og regler og holder meg langt unna nav. 

Anonymkode: 7b4a7...877

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger og persondebatt.

Raven Emerald, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...