AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Skrevet 17. mai 2016 Noen som kan anbefale et fint men samtidig koselig spahotell i utlandet? Tenker f.eks Riga,Polen,Praha, Budapest osv. Vi er et ungt par som skal reise. Fint om maten er god og service på hotellet må være bra, kjempe bra om området hotellet ligger i er hyggelig. Vi har sett på jumala spa utenfor Riga, men det virket som de har fått en del kritikk for dårlig service, og det er det siste jeg ønsker på en romantisk spatur. Anonymkode: c7b75...f44
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #3 Skrevet 17. mai 2016 14 minutter siden, Kristanna skrev: Vi storkoste oss på Swissotel i Tallinn Hei! Jeg skal bo på det hotellet:-D Benyttet dere spa-fasilitetene? Har du noen behandlinger å anbefale? Mat? Shopping? Alle tips taes i mot med stor takknemlighet😊 Anonymkode: 9afe8...609
Kristanna Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg skal bo på det hotellet:-D Benyttet dere spa-fasilitetene? Har du noen behandlinger å anbefale? Mat? Shopping? Alle tips taes i mot med stor takknemlighet😊 Anonymkode: 9afe8...609 Da har du noe å glede deg til :D Jeg var på spa flere ganger, hadde ansiktsbehandling m/massasje, kroppsmassasje og ryggmassasje, i tre omganger da Jeg husker ikke navnene på de, men var fornøyd med alle. Maten på hotellet var veldig god, både frokost, lunsj og middag! Vi gjorde dessverre litt dårlig research på mat, så endte opp med å spise middag på et par restauranter som ikke var så mye å skryte av, så anbefaler deg å se på tripadvisor etter noen som har god score. Vi var på et kjøpesenter litt utenfor byen, det var helt ok. Men tror ikke jeg hadde dratt dit igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 1 time siden, Kristanna skrev: Da har du noe å glede deg til :D Jeg var på spa flere ganger, hadde ansiktsbehandling m/massasje, kroppsmassasje og ryggmassasje, i tre omganger da Jeg husker ikke navnene på de, men var fornøyd med alle. Maten på hotellet var veldig god, både frokost, lunsj og middag! Vi gjorde dessverre litt dårlig research på mat, så endte opp med å spise middag på et par restauranter som ikke var så mye å skryte av, så anbefaler deg å se på tripadvisor etter noen som har god score. Vi var på et kjøpesenter litt utenfor byen, det var helt ok. Men tror ikke jeg hadde dratt dit igjen. Tusen takk for svar, gleder meg til å reise😊 Anonymkode: 9afe8...609 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå