AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Skrevet 17. mai 2016 Jeg tror jeg ikke har noen verdi for ei dame, at ingen ser noen vits i å være i et forhold til meg. Dette er veldig hemmende for meg. Jeg tør ikke ta kontakt med damer for jeg tror ikke jeg har noe å tilby. Hvis en dame tar kontakt, blir jeg veldig usikker og vil helst stikke. Samtalen blir som oftest derfor kort. Jeg liker å holde meg i form og har mine fritidsaktiviteter, glad i å reise, kino, teater, konserter osv. Har jobb og ordnet økonomi, liker å kle meg ordentlig. Har merket å få lange blikk etter meg ute på byen men tør ikke gjøre noe med det. Har ingen venner å dra på byen med og som kan backe meg. Dette føles som en uendelig lang motbakke som bare blir brattere og brattere, og har vart i mange år nå. Det er ufattelig tungt å ha det sånn. Håper noen har noen positive råd å komme med. Anonymkode: 72c44...8d0
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 Heh, det hele ligger i hodet ditt. Vet det er teit å bruke seg selv som eksempel, men skal gjerne gjøre det for å illustrere hvorfor. Jeg er en lav mann (168) og jeg er av utenlandsk opprinnelse. Jeg har kropp som en 14 åring. Inni hodet mitt har jeg alltid trodd at jeg aldri var bra nok for det motsatte kjønn. Og dette har i fortiden alltid medført at jeg har gått glipp av alle de signalene jenter har gitt meg. En jente tok meg på rumpa, brystet og smilte lurt mens hun ga meg fuckeyes. Jeg skjønte ingenting, for jeg har jo ingen verdi, hvilken kvinne vil ha sex med meg? Hadde en annen jente reise seg opp, gå tvers over lokalet drita full, bare for å fortelle meg at hun var våt. Jeg skjønte fortsatt ikke hva hun mente. Alle gangene jentene har sett på meg med beundring og blitt sjarmert, satt seg nærmere meg og prøvd å sjekke meg opp. Da har jeg også ikke fått med meg signalene. For inni hodet mitt hadde jeg ikke verdi, så det betyr at oppmerksomhet fra det motsatte kjønn er UMULIG. Skal ikke komme her og si at jeg er casanova, og at alle kvinner vil ha sex med meg. Vil påstå at så mye som 90-95% ser på meg som totalt uaktuell. Men greia er, at jeg totalt overså mine gode sider. At jeg fikk henne til å le, At jeg fikk henne til å føle seg spesiell. At jeg var gansk sosial. Og noe jeg ble fortalt i etterkant er at jeg utstrålte skyhøy selvtillit, men jeg skjønte jo ikke det selv. For jeg inni hodet mitt trodde at jeg var verdiløs ovenfor de andre kvinnene, og dermed fokuserte på andre ting som å ha det moro, Det gjorde at jeg totalt overså signalene fra kvinner. Derfor er det faktisk bedre å ha innstillingen at alle kvinner vil ha deg, og heller ta avvisninger (satt på spissen). Det er mye lettere for deg å ta ting videre, bli mer obs på signaler fra det motsatte kjønn, og så faktisk få resultater. Hva er det verste som skjer? Du misforstår signalene fra kvinnen, hun avviser deg, du har lært noe nytt og du går videre. Men om du har den innstillingen om at du ikke er verdt noe, så mister du ihvertfall alle potensielle flotte damer i livet ditt. Drit i hva kvinner sier om de hater menn som er høye på seg selv. Det funker. Bare du ikke overdriver det. VIdere er det jo interessant at kvinner verdsetter ting hos menn forskjellig. Noen verdsetter et veldig godt utseende, noen verdsetter sjarm, noen verdsetter økonomi. Det er bedre at du blir den beste versjonen av den du kan bli, så får du se hvilke kvinner du tiltrekker deg. Det er ikke sånn at en kvinne som verdseter utseende, ikke faller for deg om du har mye sjarm. For jeg er sikker på at den jenta på 182 dret i at jeg var mye lavere enn henne, fordi hun digga sjarmen min. Det er ikke noe fasit svar, men jeg vil at du skal slutte å tenke at du ikke har noe å tilby kvinner. Det har du absolutt, du må bare ha trua på deg selv! Anonymkode: e4250...365
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #3 Skrevet 17. mai 2016 Du høres da ut som at du har alt på plass i livet ditt..hvorfor har du så dårlig selvfølelse? Du lister jo bare positive ting..hva er det som trekker ned? Anonymkode: dfe1d...d4a
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 Har prøvd å sjekke opp en mann som deg ts, det er vanskelig det! Vil jo bare ha han enda mer, selvfølgelig. Gi det en sjanse! Hva er egentlig det verste som kan skje? Lettere sagt enn gjort, I know. Synes sånt er kjempeskummelt selv, men jeg ønsker ikke å sitte som 50-åring og være bitter fordi jeg aldri turte å hoppe i det. Anonymkode: 5c7fb...117
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du høres da ut som at du har alt på plass i livet ditt..hvorfor har du så dårlig selvfølelse? Du lister jo bare positive ting..hva er det som trekker ned? Anonymkode: dfe1d...d4a Har vel aldri følt at jeg har vært god med å møte damer. Har blitt avvist en del ganger som gjør at jeg tviler på meg selv. Føler andre er bedre enn meg, har mer å tilby osv. Det er som å være i et usynlig fengsel... Anonymkode: 72c44...8d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå