Gå til innhold

Gele - så lang tid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal jeg lage Hallooween-desserten. I år blir det "Hjer"!!!

I den trenger jeg bla gele, og da måtte jeg ha Boysenbær ( pga. fargen!) Har nettopp kokt vannet og leser at den må stå i 4-6 timer for å stivne... :o :o

De siste årene har jeg brukt hurtig-gelen med markjordbærsmak rett og slett fordi smaken er best - og den bruker bare 1 time på å stivne!

Skjønner ikke hvorfor ikke alle gelene er av hurtig-typen?! Smaker disse andre bedre?! Har som sagt ikke brukt den gamle typen iallefall på 5 år... :-?

Ja, forresten står det at man kan halvere tiden om man bruker knust is i - men blir ikke det klumper da... :klø: :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de smelter jo, siden resten av geleen er så varm. Og det har selvfølgelig den effekten at resten av geleen kjøles ned.

Skrevet

Nei, nei, nei - hurtig-geleen er ikke noe god i det hele tatt. :tunge1::ler:

Skrevet
Nei, de smelter jo, siden resten av geleen er så varm. Og det har selvfølgelig den effekten at resten av geleen kjøles ned.

:oops: :oops: selvfølgelig... :oops: :oops:

Mie, mener du seriøst at vanlig gele smaker anderledes enn hurtig-geleen?!

Skrevet
Mie, mener du seriøst at vanlig gele smaker anderledes enn hurtig-geleen?!

Jeg synes iallefall at de vanlige er myyyyyyye bedre. Nå fikk jeg lyst på gelè. Mmmmm det er jo så godt. :sjarmor:

Skrevet

Hurtig-gele smaker blærk! Isbiter, eller halvparten kaldt vann, fungerer ypperlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...