AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Dere som sitter og leter etter tråder å skrive noe negativt i. Ta dere sammen. Anonymkode: f1dff...e0d 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Er det ikke det forumet er til for? Anonymkode: 85d64...416
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke det forumet er til for? Anonymkode: 85d64...416 Noen tror tydeligvis det. Anonymkode: f1dff...e0d
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen tror tydeligvis det. Anonymkode: f1dff...e0d Ganske mange, vil jeg si. Anonymkode: 85d64...416
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske mange, vil jeg si. Anonymkode: 85d64...416 Lurer på hvorfor de gidder? Anonymkode: f1dff...e0d
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #6 Skrevet 17. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvorfor de gidder? Anonymkode: f1dff...e0d Tja, det kan være mange grunner til det. Noen har opplevd å bare få negative og kjipe svar når de spør om noe, og tenker kanskje at angrep er det beste forsvar. De er da redd for å bli ydmyket eller snakket uhøflig til igjen, og velger da å begynne med det selv for å ikke virke underdanig. Andre er kanskje i dårlig humør, og vil ha utløp for det, i form av litt oppgulp. Også har vi de trådene hvor man bare må komme med ett eller annet teit svar da, fordi det som taes opp i tråden er så utrolig bak mål. Anonymkode: 85d64...416 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #7 Skrevet 17. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tja, det kan være mange grunner til det. Noen har opplevd å bare få negative og kjipe svar når de spør om noe, og tenker kanskje at angrep er det beste forsvar. De er da redd for å bli ydmyket eller snakket uhøflig til igjen, og velger da å begynne med det selv for å ikke virke underdanig. Andre er kanskje i dårlig humør, og vil ha utløp for det, i form av litt oppgulp. Også har vi de trådene hvor man bare må komme med ett eller annet teit svar da, fordi det som taes opp i tråden er så utrolig bak mål. Anonymkode: 85d64...416 Men det siste der - hvorfor gidde egentlig hvis man mener at noe er bak mål? Så feks en tråd hvor noen ble hetset ned pga folk mente vedkommende stilte et dumt spørsmål. Jeg tenker bare, ja og hva så? Hvorfor gidde å hakke på andre for slikt? Anonymkode: f1dff...e0d 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #8 Skrevet 17. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det siste der - hvorfor gidde egentlig hvis man mener at noe er bak mål? Så feks en tråd hvor noen ble hetset ned pga folk mente vedkommende stilte et dumt spørsmål. Jeg tenker bare, ja og hva så? Hvorfor gidde å hakke på andre for slikt? Anonymkode: f1dff...e0d Kanskje noen lurer på om folk som spør slike "dumme" spørsmål virkelig er seriøse eller ikke. Det handler muligens om å ville påpeke for vedkommende at spørsmålet ikke var av øverste hylle, og prøve å få personen selv til å tenke grundigere gjennom saken, og muligens komme frem til og få dypere innsyn i svaret. Andre liker bare å påpeke at andre gjør dumme og teite ting. Anonymkode: 85d64...416
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #9 Skrevet 17. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje noen lurer på om folk som spør slike "dumme" spørsmål virkelig er seriøse eller ikke. Det handler muligens om å ville påpeke for vedkommende at spørsmålet ikke var av øverste hylle, og prøve å få personen selv til å tenke grundigere gjennom saken, og muligens komme frem til og få dypere innsyn i svaret. Andre liker bare å påpeke at andre gjør dumme og teite ting. Anonymkode: 85d64...416 Problemet er jo at disse folka ikke greier å forholde seg saklig uten å komme med personangrep osv. Det nytter jo ikke å ha som målsetting å få folk til å reflektere over ting om man skriver i en hetsende tone. Anonymkode: f1dff...e0d 1
michaeline__07 Skrevet 17. mai 2016 #10 Skrevet 17. mai 2016 Det hadde vært fint om man tok vekk alle disse branneffektene. Det ser ikke spesielt bra ut. denne som lager dette må være en hardbarka psykopat.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #11 Skrevet 17. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Problemet er jo at disse folka ikke greier å forholde seg saklig uten å komme med personangrep osv. Det nytter jo ikke å ha som målsetting å få folk til å reflektere over ting om man skriver i en hetsende tone. Anonymkode: f1dff...e0d Da er det jo kanskje ikke refleksjon akkurat det disse folka er ute etter. De er vel kanskje mer ute etter å krangle? Man merker nok ganske enkelt hvilken kategori folk tilhører, alt etter hvordan de skriver. Anonymkode: 85d64...416
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #12 Skrevet 17. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da er det jo kanskje ikke refleksjon akkurat det disse folka er ute etter. De er vel kanskje mer ute etter å krangle? Man merker nok ganske enkelt hvilken kategori folk tilhører, alt etter hvordan de skriver. Anonymkode: 85d64...416 Joda, men det slår meg at der er et stort flertall av negative stemmer der ute som virker som de helst vil vedkommende mest vondt enn de vil hjelpe. Og det er jo passe teit når mange av disse trådene handler om at man spør om råd/tips/hjelp i en eller annen grad. Anonymkode: f1dff...e0d
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #13 Skrevet 17. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Joda, men det slår meg at der er et stort flertall av negative stemmer der ute som virker som de helst vil vedkommende mest vondt enn de vil hjelpe. Og det er jo passe teit når mange av disse trådene handler om at man spør om råd/tips/hjelp i en eller annen grad. Anonymkode: f1dff...e0d Det handler vel kanskje om hvem som vanker her inne. Det er nok en god andel av de som er her inne som muligens er ensomme, bitre mennesker med en trang til å få utløp for litt negativitet de bærer inne med. Og det viser seg på denne måten. Uten at jeg har noen som helst oversikt over hvilke mennesker som henger her inne. Anonymkode: 85d64...416
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #14 Skrevet 17. mai 2016 Smugleser på den gode diskusjonen deres Dere virker som fornuftige mennesker. Anonymkode: f35d3...2c2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #15 Skrevet 17. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Smugleser på den gode diskusjonen deres Dere virker som fornuftige mennesker. Anonymkode: f35d3...2c2 Forteller deg i smug at i alle fall min fornuft kommer av erfaring i form av å ha produsert slik negative kommentarer selv, noen ganger. Muligens litt mer indirekte kommentarer, men likevel. Jeg skjønner hvorfor det skjer, men det gjør det jo ikke mindre patetisk da. Anonymkode: 85d64...416
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #16 Skrevet 17. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler vel kanskje om hvem som vanker her inne. Det er nok en god andel av de som er her inne som muligens er ensomme, bitre mennesker med en trang til å få utløp for litt negativitet de bærer inne med. Og det viser seg på denne måten. Uten at jeg har noen som helst oversikt over hvilke mennesker som henger her inne. Anonymkode: 85d64...416 Det tror jeg også, men skjønner helt ærlig ikke hvordan det kan hjelpe dem i noen som helst slags grad. Man må jo bare bli enda mer grinete av å holde på sånn. Samle på negativitet, liksom. Anonymkode: f1dff...e0d
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #17 Skrevet 17. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg også, men skjønner helt ærlig ikke hvordan det kan hjelpe dem i noen som helst slags grad. Man må jo bare bli enda mer grinete av å holde på sånn. Samle på negativitet, liksom. Anonymkode: f1dff...e0d Hjelper gjør det vel i svært liten grad, men det er jo ikke derfor folk gjør det. De har vel muligens et veldig lite bevisst forhold til hvorfor de driver slik. Noen tenker bare ikke over hvordan andre opplever det, og synes kanskje ikke at det de skriver er negativt ladet. For å ta et litt mer alvorlig eksempel, så ser man jo ofte at mennesker som har blitt mobbet eller plaget på en eller annen måte, selv vil begynne å mobbe eller plage andre. Kanskje det rett og slett handler om at man har noe innebygd og som gjerne ligger der og gnurer til enhver tid og som man ikke får ut, men når man finner en mulighet til å gjøre det, der konsekvensene er minimale, så sprer man rundt seg med den bitterheten og det sinne og mørket som ligger inn i folk. De tenker ikke at det vil hjelpe på noen måte. Det blir mer som en slags refleks på alt for mye negative følelser. Anonymkode: 85d64...416
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #18 Skrevet 17. mai 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Forteller deg i smug at i alle fall min fornuft kommer av erfaring i form av å ha produsert slik negative kommentarer selv, noen ganger. Muligens litt mer indirekte kommentarer, men likevel. Jeg skjønner hvorfor det skjer, men det gjør det jo ikke mindre patetisk da. Anonymkode: 85d64...416 Tar du deg selv i å fortsatt gjøre det? Anonymkode: f1dff...e0d
Sulosi Skrevet 17. mai 2016 #19 Skrevet 17. mai 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje noen lurer på om folk som spør slike "dumme" spørsmål virkelig er seriøse eller ikke. Det handler muligens om å ville påpeke for vedkommende at spørsmålet ikke var av øverste hylle, og prøve å få personen selv til å tenke grundigere gjennom saken, og muligens komme frem til og få dypere innsyn i svaret. Andre liker bare å påpeke at andre gjør dumme og teite ting. Anonymkode: 85d64...416 Jeg tenker at slike folk har behov for å hevde seg selv på andres bekostning. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #20 Skrevet 17. mai 2016 1 minutt siden, Sulosi skrev: Jeg tenker at slike folk har behov for å hevde seg selv på andres bekostning. Det tenker jeg også. Spiller jo egentlig ingen rolle hvor "dumme" spørsmål man mener at andre stiller, det er jo meningsløst å hakke på andre for det uansett. Og ikke særlig hyggelig heller. Da virker man i mine øyne bare bitter og grinete. Anonymkode: f1dff...e0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå