AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Jeg har verken menstruasjon eller eggløsning. Sett bortifra medisiner og hormonbehandling, hva kan jeg gjøre for å øke fertiliteten? Er det noen spesielle matvarer jeg bør spise eller holde meg unna? Neon som vil dele erfaringer? Forventer ingen mirakler, vil bare gjøre alt jeg kan. Takk-takk! Anonymkode: 0f2af...e39
emhanse Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har verken menstruasjon eller eggløsning. Sett bortifra medisiner og hormonbehandling, hva kan jeg gjøre for å øke fertiliteten? Er det noen spesielle matvarer jeg bør spise eller holde meg unna? Neon som vil dele erfaringer? Forventer ingen mirakler, vil bare gjøre alt jeg kan. Takk-takk! Anonymkode: 0f2af...e39 Vet at vekt og et sunt kosthold har endel å si. Du sier såklart ingenting om vekten din, men i mitt tilfelle så veier jeg i følge gynekologen 10-15 kg for mye, og han sa at dersom jeg går ned disse, eller ca 5% av kroppsvekten så kan dette ha mye å si på både eggløsing og menstruasjon. Har ei venninne med samme problemer, og da hu gjennomgikk et brudd og raste ned 15kg fikk hu plutselig regelmessig menstruasjon. Noen kjerringråd eller mirakelkurer har jeg derimot ikke noe erfaring med:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå