Gå til innhold

beskriv russedressen/buksa di!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Yes beskriv den du hadde! 

Anonymkode: 81e0f...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Den var rød, av snekkerbuksetypen og med posete bein. Langs beina hadde jeg sydde bokstaver av et småblomstrete stoff med rødt på hvit, med navnet mitt på det ene beinet og skole og år på det andre. På resten av buksa var det diverse skriblerier fra venner.

Lua mi ble fort full av diverse ting, og omtrent hele russetiden måtte jeg flette håret for at ikke linjalen eller tannbørsten skulle henge seg fast (det gjorde vondt). På bremmen sto selvsagt russenavnet mitt og noen skolespesifikke tegninger.

Jeg brukte russefrakk, og den hadde en japansk tegneseriefigur på ryggen, i tillegg til skole og år. Nederst på frakken malte jeg en rød bord. På resten av frakken skrev jeg diverse sitater og laget små tegninger, og her var det også noen bidrag fra venner.

I tillegg hadde jeg et skjerf i hvitt med røde og blå striper som jeg brukte nesten hele russetiden av praktiske årsaker (det var en kald mai)

Anonymkode: c99fe...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rød snekkerbukse. Sydde på et svart og hvitprikket stoff på baksiden av selene. Hadde brunblomstrete stoff på baklommene og navnet på skolen min malt opp ovenfor disse. Hadde også hvite blondeborder sydd på flere av lommene både foran og bak og noen blondeblomster sydd på. 

Navnet mitt var limt på i grønt og hvit stoff fremme på det ene låret/kneet. Hadde flere strykemerker i ulike størrelser med dyr på og diverse sprittusjtegninger av meg selv og andre.

Anonymkode: da38f...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød baggy dress, fire bokstaver nedover venstre bein i den mest normale "plaine" skriften, stednavn på rumpa, en liten reflekshånd på den ene lommen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde snekkerbukse, ganske vid. Hadde leopardpus nederst på bena(ble ganske sølete), flere bjeller, en malt bæsj bak på leggen, en del strykemerker og navnet mitt i store bokstavar fordelt på begge bena. Hadde masse rart i lua, en hvit hettegenser og en sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød snekkerbukse, noe stram rundt lår og vid rundt ankler og midje, navnet mitt på det ene benet, strykemerker som spiller litt på selvironi. Ikke orket å knytte knuter i lua enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg vil egentlig ikke si at jeg kvalifiserte meg som ordentlig russ, men jeg gikk med den noen dager i mai samt 17. mai. Jeg brukte en rød snekkerbukse som var stram i midjen som jeg hadde over den ene skulderen. Det høres muligens ikke så pent ut, men jeg synes det ble en fin look, og den "baggy" stilen med den nede passet ikke helt meg. Ellers hadde jeg flere strykemerker og sitater fra HP. Jeg hadde fornavnet mitt på det ene beinet. Helt klassisk, men igjen er det jo helt min stil. :) 

Anonymkode: 9cff2...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Leste at nå skal også russebuksene til jentene være trange.

Rart hvordan motene endres. Besøkte et slott med malerier fra noen århundrer tilbake. Damene, selv de gamle dronningene, hadde trange overdeler og dype utringninger. Men beina var godt skjult under mange skjørt. I dag er det akkurat motsatt, jenter har åletrange bukser så ingenting er hemmelig. På overkroppen derimot har man noe posete som skjuler former.

Anonymkode: d2b25...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...