AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Hei, girls! Jeg lurte på om dere har noen tips når det kommer til onanering. Da snakker jeg om når vi "koser oss alene". Vi liker jo forskjellige ting, men det er alltid spennende å prøve noe nytt! Har dere noen tips som fungerer for dere - sleng de med! Kanskje de kommer til nytte for noen andre også;) Anonymkode: 94c3d...96d
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Jeg leste om denne dama en gang som gikk på et muskelavslappende legemiddel pga en grunn som ikke er viktig. Hun skrev om at hun da opplevde sin absolutt beste orgasme ved å totalt slappe av i alle musklene og bare "la det komme". Ingen strammingen av tær eller lår, bare forsøke å være så avslappet i musklene som mulig. Jeg forsøkte det rett etter å ha lest teksten hennes, og opplevde selv en så fantastisk orgasme at jeg ikke har greid å gå tilbake til stramming. Anonymkode: 4686c...fec
Martine-1337 Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 1: Fingre 2: Sånn massasje apparat for muskler 3: Vaskemaskin som sentrifugerer 4: Gni seg mot noe 5: Knipe onani (syntribering/syntribating) 6: Hagetraktor som rister no sinnsykt 7: Batteridrevet klittvibb Osv osv osv ....
Capricae Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 4 minutter siden, Martine-1337 skrev: 5: Knipe onani (syntribering/syntribating) Omg, det er et ord for det?! Jeg husker hvordan jeg gjennom halve barndommen og tenårene skammet meg for å gjøre den typen onani; den eneste måten jeg klarte å masturbere på helt til jeg var ca. 17. Jeg trodde i mange år at jeg var gal helt til jeg fant ut av at andre gjorde det samme. Nå viser det seg at det har visst et navn for seg.
Martine-1337 Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Et øyeblikk siden, VesleÅkki skrev: Omg, det er et ord for det?! Jepp og det er ganske vanlig, spess når man har lite privatliv.
tdm900 Skrevet 17. mai 2016 #6 Skrevet 17. mai 2016 7 timer siden, Martine-1337 skrev: 1: Fingre 2: Sånn massasje apparat for muskler 3: Vaskemaskin som sentrifugerer 4: Gni seg mot noe 5: Knipe onani (syntribering/syntribating) 6: Hagetraktor som rister no sinnsykt 7: Batteridrevet klittvibb Osv osv osv .... Håper du på at klærne blir liggende i en klump, og ikke jevner seg ut i hele trommelen da
Martine-1337 Skrevet 17. mai 2016 #7 Skrevet 17. mai 2016 12 timer siden, tdm900 skrev: Håper du på at klærne blir liggende i en klump, og ikke jevner seg ut i hele trommelen da Ja man kan jo alltid håpe, men nye vaskemaskiner jevner ut klærne sånn at ikke det skjer.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #8 Skrevet 17. mai 2016 Jeg stimulerer noen ganger klitoris med en hånd og har to fingre i "kom hit" bevegelse mot g punktet. Resulterer i helt syke orgasmer som kjennes i hele magen, rumpa, og egentlig hele kroppen. Varer lenge gjør de også. Ellers bruker jeg hånddusjen om jeg vil ha en kjapp orgadme mens jeg venter på at hårkuren virker. Anonymkode: fefe8...0a7
Cambria Skrevet 17. mai 2016 #9 Skrevet 17. mai 2016 20 timer siden, Martine-1337 skrev: 5: Knipe onani (syntribering/syntribating) Nå har jeg forsøkt å Google men finner ingenting. Hva er dette?
tdm900 Skrevet 17. mai 2016 #10 Skrevet 17. mai 2016 25 minutter siden, Martine-1337 skrev: Ja man kan jo alltid håpe, men nye vaskemaskiner jevner ut klærne sånn at ikke det skjer. Kan tenke meg det Min er i alle fall veldig stille. Har riktignok ikke prøvd å sitte på den da, men hører det på lyden
Gjest NotNaomi Skrevet 18. mai 2016 #11 Skrevet 18. mai 2016 Den Monday, May 16, 2016 at 0.11, AnonymBruker skrev: Jeg leste om denne dama en gang som gikk på et muskelavslappende legemiddel pga en grunn som ikke er viktig. Hun skrev om at hun da opplevde sin absolutt beste orgasme ved å totalt slappe av i alle musklene og bare "la det komme". Ingen strammingen av tær eller lår, bare forsøke å være så avslappet i musklene som mulig. Jeg forsøkte det rett etter å ha lest teksten hennes, og opplevde selv en så fantastisk orgasme at jeg ikke har greid å gå tilbake til stramming. Anonymkode: 4686c...fec Det der bør alle prøve. Helt sinnsyke orgasmer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå