Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Har ingen venner og det er ganske deprimerende egentlig. Jeg er en sosial person som liker sosialt samvær, men alikevel har jeg ingen. Har selvfølgelig bekjente jeg hilser på, der praten blir om vær og vind, men ingenting mer. Overfladisk. 

Skulle så gjerne ønske jeg hadde en vennegjeng å lage frokost til imorgen, og dele champisen med...Måtte bare få det ut..

Anonymkode: fddc8...527

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke den eneste.. 

Men håper du får en fin 17.mai forde! :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å jeg skulle så gjerne ha byttet med deg.

Jeg har for mange, og høytider er et ork. Jeg blir utslitt av å alltid måtte ha klart en liste med unnskyldninger for hvorfor jeg ikke vil være med.

Jeg vurderer seriøst å flyttet langt nord hvor ingen kjenner meg og hvor det ikke er forventet at jeg dukker opp på noe som helst på grunn av avstanden. Bare måtte få det ut.

Du er ikke alene om å ha vanskeligheter med å opprette nære vennskap i voksen alder. Det er nesten umulig. Men ikke gi opp, gå systematisk til verks så vil du lykkes før eller siden. Til slutt har du en fast gjeng å feire alle slike dager med.

Anonymkode: b4fa7...0ce

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å jeg skulle så gjerne ha byttet med deg.

Jeg har for mange, og høytider er et ork. Jeg blir utslitt av å alltid måtte ha klart en liste med unnskyldninger for hvorfor jeg ikke vil være med.

Jeg vurderer seriøst å flyttet langt nord hvor ingen kjenner meg og hvor det ikke er forventet at jeg dukker opp på noe som helst på grunn av avstanden. Bare måtte få det ut.

Du er ikke alene om å ha vanskeligheter med å opprette nære vennskap i voksen alder. Det er nesten umulig. Men ikke gi opp, gå systematisk til verks så vil du lykkes før eller siden. Til slutt har du en fast gjeng å feire alle slike dager med.

Anonymkode: b4fa7...0ce

:fart2:

Anonymkode: 383c9...e8d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor i landet bor du da? Og hvor gammel er du? Kanskje kanskje bor i nærheten, og også er ensomme, som kan invitere deg på frokost? :)

Anonymkode: e46a0...2ba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det som deg ts.

Jeg er også en utadvendt og glad person som liker veldig godt å være sosial. Men, har bare noen bekjente; ingen nære venner.

Du er ikke alene :)

Anonymkode: 08c77...22f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...