nurcos Skrevet 16. mai 2016 #21 Skrevet 16. mai 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: NURCOS: En med mange følelser. Kan bli lett forærmet og kan få anfall av sjalusi. Er ikke kjedelig eller forutsigbar. Er en dyktig forretningsmann. En begavet forhandler. En som har makt. Dette er enten deg eller noen tett på. Du er generøs, har økonomisk kompetanse og omtanke. Det ser ut til at du forvalter din formue ansvarsfullt, og bruker den også til å hjelpe andre. Du har en dyp sanselighet, og evne til å få ting til å spire og gro. I tillegg har du ønske om å glede deg over og skaffe deg vakre, materielle ting. Du er den fødte leder. Er selvstendig, kreativ, inspirerende, autoritær, karismatisk, dristig, ærlig, lojal og pålitelig. Det føles naturlig for deg å ha makt og være midtpunktet, og er vant til å få det som du vil. Kommer opp forhandlinger og avtaler. Det kan tyde på bryllup, eiendomsavtaler, arv, forretningsavtaler, veldedige organisasjoner eller andre økonomiske overenskomster. Et lykkelig kjærlighetsforhold indikeres. Anonymkode: 09e32...974 Passet overraskende dårlig, men takk som prøvde! 1
Nutz Skrevet 16. mai 2016 #22 Skrevet 16. mai 2016 Jeg har heller aldri blitt spådd, hadde vært spennende å høre om det stemmer. Nå regner jeg ikke med du har tid til flere i dag, men ha meg i bakhodet til neste gang da
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #23 Skrevet 16. mai 2016 6 minutter siden, nurcos skrev: Passet overraskende dårlig, men takk som prøvde! Anonymkode: 09e32...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå