Gå til innhold

Det å gi bort bilde av seg selv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig? Så på "en kveld ho Kloppen" nettopp, og der gav Kloppen bort bilde av seg selv, type store bilder til å ha på veggen til Else Kåss Furuset og Alexander Rybak. Det så ikke ut som det skulle være morsomt/en spøk eller noe. Jeg synes jo det er veldig rart å gi bort bilde av en selv, er det bare meg? 

Anonymkode: a9afb...647

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva heter hun som var fotografert?

Var det kunstneriske bilder?

Anonymkode: 9c486...b25

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Det var bilde av Solveig Kloppen selv, det ene var usminket bilde, noe som var en kjendis-bølge å ta for en tid tilbake, dette gav hun til Else, og det andre var konfirmasjonsbildet, som hun da gav til Alexander

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJXYsx41pDq597_PZT57m9LkH_BsnDUYxmQZmiA7332Xp20VCw

Bildet er gjort om til link.

- Avalon, mod

Endret av Avalon
AnonymBruker
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var bilde av Solveig Kloppen selv, det ene var usminket bilde, noe som var en kjendis-bølge å ta for en tid tilbake, dette gav hun til Else, og det andre var konfirmasjonsbildet, som hun da gav til Alexander

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJXYsx41pDq597_PZT57m9LkH_BsnDUYxmQZmiA7332Xp20VCw

Bildet er gjort om til link.

- Avalon, mod

Takk for svar! Disse bildene, var de veldig store?

Er Solveig gode venner med de 2 som hun ga bildet til?

Om dette var i et TV--program, så var det kanskje mest for å få vist frem bildene på TV?

Anonymkode: 9c486...b25

Endret av Avalon
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en programserie " En kveld hos Kloppen" der hun inviterer 3 kjente personer i hvert program. Om hun kjenner Else og Alexander godt aner jeg ikke, men det var slik at hun fikk det for seg at hun ville gi gave til disse to (gjest nr 3 var gått) og fant da disse bildene av seg selv å gav de bort. Uten sminke bildet var iallefall 40x50 og konfirmasjonsbildet var vel 50x70.

Jeg synes bare det var en rar ting å gjøre, det å gi bort bilder av seg selv. I min verden tror jeg ingen ville gjort det.

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...