AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Hjelp! I frustrasjon smurte jeg på en klatt voltaren gel på ryggen pga smerter i hele ryggen. Ser så at det ikke skal brukes i tredje trimester. Trodde det gjaldt første, men nei. Og jeg er i tredje. Skikkelig nervøs nå, jordmor på sykehuset mente at det gikk nok fint, men klarer ikke slappe av Anonymkode: 405fd...797
Frøken Smilla Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Hvis jordmor på sykehuset mente at det går fint, så gjør det det 5
Vattenflaska Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 (endret) Det går helt fint. Bare ikke gjør det igjen du. Jeg brukte Tiger balsam flere ganger i svangerskapet pga jeg fikk en voldsomme muskelbetennelse i ryggen og det frarådes å bruke Tiger balsam når en e gravid. Ungene e friske og raske, og 7 uker idag. Var selvsagt ikke klar øve at det var frarådet men når jeg fant ut av det så slutte jeg å bruke det. Brukte det sikkert opp imot 5-6 ganger. Endret 16. mai 2016 av karlakarl 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Takk for svar litt mer beroliget nå. Uff, har jo blitt rene nervevraket etter at jeg ble gravid jeg. Er det flere som tenker sånn? Anonymkode: 405fd...797
Vattenflaska Skrevet 17. mai 2016 #6 Skrevet 17. mai 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar litt mer beroliget nå. Uff, har jo blitt rene nervevraket etter at jeg ble gravid jeg. Er det flere som tenker sånn? Anonymkode: 405fd...797 Jeg var nok enda verre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå