Danseskjørt Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Er gravid og ønsker å ordne meg på håret før fødselen så jeg føler meg litt vel. Er i utgangspunktet skeptisk til å farge/tone håret ettersom jeg er gravid, men har fått klarsignal av jordmor om at det ikke er skadelig så lenge frisørsalongen har avsug slik at jeg ikke puster inn så mye kjemikalier. Er det noen som vet om modern design har dette?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Bare å ringe å spørre når de har åpent igjen det. Anonymkode: 47198...e13
BlåSky Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 1 time siden, Tuttifrutt skrev: Er gravid og ønsker å ordne meg på håret før fødselen så jeg føler meg litt vel. Er i utgangspunktet skeptisk til å farge/tone håret ettersom jeg er gravid, men har fått klarsignal av jordmor om at det ikke er skadelig så lenge frisørsalongen har avsug slik at jeg ikke puster inn så mye kjemikalier. Er det noen som vet om modern design har dette? Alle frisørsalonger i Norge er lovpålagt å ha avsug. Og midlene som blir brukt i dag er så skånsomme at det kan du trygt gjøre.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 1 time siden, Tuttifrutt skrev: Er gravid og ønsker å ordne meg på håret før fødselen så jeg føler meg litt vel. Er i utgangspunktet skeptisk til å farge/tone håret ettersom jeg er gravid, men har fått klarsignal av jordmor om at det ikke er skadelig så lenge frisørsalongen har avsug slik at jeg ikke puster inn så mye kjemikalier. Er det noen som vet om modern design har dette? Avsug og god ventilasjon er påbudt i alle frisørsalonger. Arbeidstilsynet ville wller stengt salonger uten avsug. Anonymkode: e1d2d...a8c
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Fnis! Jeg tenkte noe helt annet slags avsug.. Anonymkode: 50d76...649 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå