Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid og ønsker å ordne meg på håret før fødselen så jeg føler meg litt vel.

Er i utgangspunktet skeptisk til å farge/tone håret ettersom jeg er gravid, men har fått klarsignal av jordmor om at det ikke er skadelig så lenge frisørsalongen har avsug slik at jeg ikke puster inn så mye kjemikalier. Er det noen som vet om modern design har dette? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare å ringe å spørre når de har åpent igjen det.

Anonymkode: 47198...e13

Skrevet
1 time siden, Tuttifrutt skrev:

Er gravid og ønsker å ordne meg på håret før fødselen så jeg føler meg litt vel.

Er i utgangspunktet skeptisk til å farge/tone håret ettersom jeg er gravid, men har fått klarsignal av jordmor om at det ikke er skadelig så lenge frisørsalongen har avsug slik at jeg ikke puster inn så mye kjemikalier. Er det noen som vet om modern design har dette? 

Alle frisørsalonger i Norge er lovpålagt å ha avsug. Og midlene som blir brukt i dag er så skånsomme at det kan du trygt gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Tuttifrutt skrev:

Avsug og god ventilasjon er påbudt i alle frisørsalonger. Arbeidstilsynet ville wller stengt salonger uten avsug. 

Anonymkode: e1d2d...a8c

AnonymBruker
Skrevet

Fnis! Jeg tenkte noe helt annet slags avsug..

Anonymkode: 50d76...649

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...