Gå til innhold

Hvordan si i fra til mamma om baksnakking?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Moren min har det for seg at det er lurt å prøve å alliere seg med meg og min bror når hun og pappa krangler. For eksempel snakker hun da stygt om pappa, slik vi liksom skal ta hennes side. Jeg er så lei av dette! Det er ikke greit at hun snakker om pappa slik. Min far snakker ikke slik om henne. Han kan vise at han er oppgitt, men han prøver ikke å få oss over på hans side eller baksnakker mamma. 

Jeg kjenner at det bobler inni meg når hun er slik, men jeg har hittil ikke klart å si i fra. Men nå føler jeg snart at jeg må!

Har dere noen forslag til hva jeg kan si? Jeg vil si noe som tydelig klargjør hvordan hun holder på og at det ikke er bra for meg og min bror at hun prøver å få oss over på hennes side. 

De bor sammen og er gift, så dette handler ikke om utroskap, skilsmisse osv. 

Anonymkode: 77ca2...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Klaveret

Si rett ut at du ikke vil høre på skittkasting mot faren din. Om det ikke nytter så forlat rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så rart at du ikke bare sier det med en gang? Hva slags forhold har du til foreldrene dine, var de veldig autoritære?

Anonymkode: 3b98f...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, O.G. skrev:

Mora di høres ut som ei svinmerr.

Ja - tror ingen mødre hadde blitt så happy for så mye baksnakking. Det er nesten på grensen til mord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for personangrep og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...