Gå til innhold

Hvordan vaske møkkete pensko? (pelsaktig stoff)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! jeg har et par pensko jeg gjerne skulle ha brukt, men som sagt er de møkkete! Det er mykt stoff, nesten pelsaktig, sånn at tipset om tannkrem og tannbørste kanskje ikke funker like godt? prøvd å bare vaske de med en klut, men føler at jeg bare gnir møkke utover! noen tips? 

Anonymkode: 91cac...38f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det pleier å holde å vaske med en fuktig klut, men hvilken type møkk er det og hvilken farge har skoene? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det samme tekstur som semsket skinn? Bianco har en Combi claner som er veldig bra på det. Det er et skum, så blir ikke veldig fuktig. Bare sprayer litt på og børster med en skobørste :) 

Anonymkode: db275...752

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er det samme tekstur som semsket skinn? Bianco har en Combi claner som er veldig bra på det. Det er et skum, så blir ikke veldig fuktig. Bare sprayer litt på og børster med en skobørste :) 

Combi Cleaner mente jeg :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skoene er "corall" eller oransje, så det svarte møkke synes godt! Når jeg vasket med klut bare dro jeg det utover :o nå er jeg så dårlig på sånn, så vet ikke om man kan sammenligne det med semsket skinn, er ikke glatt overflate, men mer delikat stoff en for eksempel converse! 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, nå svarte jeg på feil innlegg! Takk for tips! :)

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, FantasDick skrev:

Det pleier å holde å vaske med en fuktig klut, men hvilken type møkk er det og hvilken farge har skoene? 

Skoene er "corall" eller oransje, så det svarte møkke synes godt! Når jeg vasket med klut bare dro jeg det utover :o 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...