Gå til innhold

"Gammeldags dating"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette, men jeg skulle ønske jeg kunne datet på gamlemåten... Altså, ingen forventninger om sex på første date(vet at man ikke behøver å innfri så klart) , ikke om å gjøre å date flest mulig på kort tid... altså at man langsomt lærer hverandre å kjenne. Jeg er kvinne i 20-årene, og føler at jeg ikke passer inn i dagens datingkultur.

Hvordan kan jeg bli kjent med menn på en bra måte når jeg har et yrke hvor man ikke møter så mange menn? Hvordan skal jeg uttrykke meg for å luke ut menn som dater etter konseptet "flest mulig - på fortest tid", uten å virke giftesyk, for det er jeg jo ikke?

Anonymkode: a0cbb...7e9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanksje du bare har møtt på feil menn så langt? Alle jeg har datet så langt har datet på den måten du snakker om. Er også i 20-årene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så heldig du er :) Hvordan møtte du dem, hvis jeg kan spørre? 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette, men jeg skulle ønske jeg kunne datet på gamlemåten... Altså, ingen forventninger om sex på første date(vet at man ikke behøver å innfri så klart) , ikke om å gjøre å date flest mulig på kort tid... altså at man langsomt lærer hverandre å kjenne. Jeg er kvinne i 20-årene, og føler at jeg ikke passer inn i dagens datingkultur.

Hvordan kan jeg bli kjent med menn på en bra måte når jeg har et yrke hvor man ikke møter så mange menn? Hvordan skal jeg uttrykke meg for å luke ut menn som dater etter konseptet "flest mulig - på fortest tid", uten å virke giftesyk, for det er jeg jo ikke?

Det er da ikke alle som ønsker sex på første date. Her er det du som må sette grensene.

• Liker 2
Skrevet

Møtt noen på stranda når jeg har gått tur på kvelden, noen på nett og noen har jeg vært bekjent med lenge uten å egentlig ha noe særlig kontakt frem til vi evt startet å date.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, sol87 skrev:

Det er da ikke alle som ønsker sex på første date. Her er det du som må sette grensene.

Det sier jeg i HI(vet ikke om det ble uklart), at man kan så klart nekte, og det gjør jeg, men at det er enklere i en kontekst hvor det ikke er forventninger om det.  

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier jeg i HI(vet ikke om det ble uklart), at man kan så klart nekte, og det gjør jeg, men at det er enklere i en kontekst hvor det ikke er forventninger om det.  

Men alle forventer jo ikke sex på første date. Noen kan forventer det kanskje (og blir sikkert skuffa), noen har et håp om det, og andre ønsker det ikke. På tinder og den slags er det nok en rekke menn og kvinner som ønsker seg kjapp sex mer enn en kjæreste, men da er det jo bare å si nei takk og værsågod neste. 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, sol87 skrev:

Men alle forventer jo ikke sex på første date. Noen kan forventer det kanskje (og blir sikkert skuffa), noen har et håp om det, og andre ønsker det ikke. På tinder og den slags er det nok en rekke menn og kvinner som ønsker seg kjapp sex mer enn en kjæreste, men da er det jo bare å si nei takk og værsågod neste. 

Men hun spør om hvor man treffer slike menn som ikke forventer det. Da mener hun tydeligvis noe annet enn tinder. Kan du ikke lese HI slik det er ment?

Anonymkode: 87422...73b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker du deg en romanse som i en Nicholas Sparks roman? Virkeligheten er ikke slik for de fleste.

Anonymkode: 73cd6...af8

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hun spør om hvor man treffer slike menn som ikke forventer det. Da mener hun tydeligvis noe annet enn tinder. Kan du ikke lese HI slik det er ment?

Å herregud. Jeg leste og svarte. Svar nå heller på innlegget selv om du har et svar som er bedre. 

Skrevet

Jeg synes du skal la være å tro at de forventer sex på første date. Gå ut i fra at de ikke gjør det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Og til TS, jeg vet at det finnes slike menn, men jeg vet ikke om de finnes på nett eller sjekkesteder. Jeg treffer dem hovedsaklig på jobb, via studier eller hobbier.

Endret av Bond
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kanskje at "på stranden" høres litt vel optimistisk ut...men det går jo alltids an å ta en tur til stranden og se :P 

Skrevet

Tråden ryddet for personangrep og avsporinger.

Bond, forumansvarlig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...