Gå til innhold

Sex treff

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg føler meg litt i tvil nå. Har lagt ut annonse for jeg var ut etter en mann for seksuelle opplevelse og felles hygge, upliktende flørt altså.

Det har vært en del respons men bare et par som jeg har vågt å svar. En av de liker jeg veldig godt, det virker om han og meg har mye tilfelles. Men så er det sånn at dette har jeg aldri gjørt før og ble litt redd og lurer på om jeg er gjerne litt naivt.

Sannheten er at jeg egentlig depriment og sliter mye psykiske, men hadde likt å tenke at det skal ikke spille rolle i dette. Fortjener partneren å vite det?

Jeg føle meg både hørete men spent. Er det normalt å ha blandede følelse nå man er egentlig bare ut etter sex og ikke mer?

Spørsmal er jo om det finnes "bare sex" og ikke mer...Hmmm...

Takk på forhand for tanken deres. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heilt umulig å svare på uten å vere deg syns eg.

Du må nok diskutere litt med deg sjølv. Er det mulig for DEG å ha sex uten å blande inn følelsar? Kan du møte han for ei natt, uten å bli lei deg for at han ikkje tar kontakt igjen?

Sidan du allereide slit psykisk er det viktig at du er 100% sikker i forkant. Kan du bli deprimert av dette? I don`t know!

Eg trur det fins "bare sex" ja, men ikkje for alle.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes du skal hoppe i det. Selv om du ikke er 100% sikker så er det bedre å angre på noe du har gjort enn å angre på noe du ikke har gjort, ikke sant? Dersom du etter en gang finner ut at dette ikke er noe for deg så trekker du deg. Det kan du forsåvidt gjøre midt under akten også dersom du føler for det. Kast deg ut i det er mitt råd :sminkedokke::Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Men, hva synes dere jeg burde gjør for min egen sikkerhet? Tror du det er noe fare jeg kan ble utsatt for? Har jo snakket litt med mannen jeg skal treffe men ikke veldiggg mye. Noen tips eller råd?

Skrevet

Om du har mobiltlf så kan du avtale med en venn at du ringer til spesielle tider, og hun må få vite hvor du skal og hvem du skal være sammen med. Feks?

Gjest Anonymous
Skrevet

Den gangen jeg var single hadde jeg et par sånne kompiser. Kun sex, ikke noen dypere følelser i det..

Disse mennene traff jeg på nett. Gikk helt greit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...