Gå til innhold

Hvor mye data trengs, og har operatør noe å si ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye Gb er egentlig nødvendig per måned? Selvsagt kommer det ann på bruk men hvor mye har du inkludert?

Jeg har følt etter jeg byttet operatør så bruker jeg mer data enn jeg gjorde før. Noen som har opplevd dette?

Anonymkode: a957a...626

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mobilt bredbånd du snakker om? I så fall kutt det ut, så kan du surfe så mye du vil uten å tenke på bruken.

AnonymBruker
Skrevet

Nei vanlig mobildata.

Skrevet

Aner ikke....veit at 1GB flyr utrolig fort. Du må nesten bare prøve deg fram, og utvide etter hvert.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye har du nå da? 

Jeg klarer meg fint med 1 gb, og jeg bruker det ganske mye. 

Anonymkode: 3afbc...ea0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tolv gb og bruker ca halvparten hver måned, men bruker da aldri wifi. Vurderte å bytte til Ice abb til 99 kroner i måneden med 1 gb inkludert for å spare litt, men når jeg sjekket databruken min viste det seg at jeg bruker 1 gb i måneden bare på snapchat... Og jeg sender ikke såå mange snapper. Så her er det visst nødvendig med en del gb i måneden!

Anonymkode: 1849a...673

Skrevet

Jeg har 5 GB inkludert og kunne ikke hatt mindre, selv om jeg selvsagt er mye påkoblet wifi også. 

Skrevet (endret)

Noen har 150 MB, noen har 15 GB, så det er jo helt umulig å si :murvegg:

Jeg har 250 MB...

Har aldri opplevd noen forskjell på operatørene, og jeg har byttet en del ganger. Har hatt ca samme datamengde hos alle. Det er nok du som har endret bruken.

Endret av penny_
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, penny_ skrev:

Noen har 150 MB, noen har 15 GB, så det er jo helt umulig å si :murvegg:

Jeg har 250 MB...

Har aldri opplevd noen forskjell på operatørene, og jeg har byttet en del ganger. Har hatt ca samme datamengde hos alle. Det er nok du som har endret bruken.

Trodde ikke det heller, alltid bruk mye. Men er mulig denne telefonen trekker mer. Aner ikke. Da er det nok tilfeldig😀 Hr bare allti brukt 1-2 gb eter jeg byttet er jeg fort oppe i 5-6 gb (byttet telefon og abb).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...