Gå til innhold

Jeg ble plutselig steinbukk.

Anbefalte innlegg

Astrologisk forening

I media har man enkelte ganger skrevet om ”stjernetegnet ”Slangebæreren”. Dette er basert på en grunnleggende misforståelse av hva ”stjernetegnene” er. Man har alltid kjent til stjernebildet ”Slangebæreren”, så det er ingen ”nyhet”. Stjernebildet Slangebæreren har en liten bit av seg inne i den tenkte sirkelen rundt jorden der zodiaken befinner seg. Men dette har ingen astrologisk betydning siden det ikke er stjernebildene som er utgangspunktet for den astrologiske tolkningen, men planetenes plassering i forhold til jorden og solens sykluser. Når enkelte i media snakker om at du er født i ”Slangebærerens tegn”, er dette derfor ikke riktig, og viser manglende kunnskap om astrologien og om hva et såkalt ”stjernetegn” egentlig er!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv

wot da fuck??

Jeg har hørt om denne slangebæreren før for mange år siden, men regna ikke med at de skulle gjennomføre det her. nå er jeg skytte jeg da...

Men på den annen side. Horoskopet for steinbukken har ALDRI passet, mens skytten alltid har passet!!?? er det noe i det tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har alltid vært en skorpion både i tegn og personlighet, men nå er jeg blii vækt. Men hva sier egentlig det om astrologien? Når jeg kan være så lik skorpionen i personlighet, og allikevel plutselig finne ut at jeg er vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Jeg har som sagt både sett og hørt dette før for mange år siden... så det skulle ikke forundre meg om dette er noe som aldri blir noe av.

Men jeg synes det er litt interessant at skyttens horoskop alltid har passet meg mens steinbukken er helt fjert fra hvordan jeg er..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er steitullatbukk, jeg. De leste horoskopet mitt på skolen for noen uker siden, det stod visst i Nordlys ellernoe sånt. Så var det litt artig at akkurat det samme stod i avisen Fremover i horoskopet der, på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...