Gå til innhold

Jeg ble plutselig steinbukk.

Anbefalte innlegg

hi hi

jeg ble jomfru!

Jeg har en jomfru-ex, og har alltid syntes at jomfru er typisk ham. Har ikke funnet så mye positivt med ham, så da ble det litt nedtur å være jomfru, ja...

Jeg er nå vekt i sjel og sinn uansett, da.

Basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil på det sterkeste advare mot ytterligere mobbing av jomfruer. De er en sjelden herlig rase. Top of the top nærmest. Denne vidunderlige sirkel er jeg tydeligvis ikke lenger en del av, men er plutselig blitt løve... hallo...? Hvilken nedtur....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble vekt jeg..... icon_frown.gif

Dette liker jeg ikke i det hele tatt. Dessuten stemmer alltid karakteristikken av en tyr godt med meg. Nei, dette vil jeg ikke være med på. Jeg er TYR.

Hilsen (for alltid)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går jeg ikke med på! Jeg har alltid vært og vil alltid være Vekt! enig.gif

Det er sikkert helt ok å være Jomfru, men det er jo ikke meg!! Lionda - du spør om ikke Vekter er avbalanserte. Vel, ikke akkurat - men vi søker desperat etter balanse i livet. Først da er vi lykkelige! Og veloverveide? De fleste Vekter er vel så glad i å prate at vi ikke alltid tenker så nøye over ting før vi sier det... erter.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Hva med meg???

PLUTSELIG ble jeg slangebærer!!! Jeg som har vært TYPISK skytte hele livet, fikk et stort sjokk da jeg leste dette... BLÆH...

Jeg vil ikke være noe annet enn skytten... IdentitetsKRISE delux folkens... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Annonse

Og jeg har blitt Skytte.. Vil fortsette å være steinbukk jeg.. Har alltid identifisert meg mye med steinbukken, følt at mange av karakteristikkene stemmer. Men skytten og steinbukken er jo nokså ulike.. Kan man virkelig ta dette seriøst? Skal man forandre hele det astrologiske systemet fra nå av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går jeg ikke med på! Jeg har alltid vært og vil alltid være Vekt! enig.gif

Det er sikkert helt ok å være Jomfru, men det er jo ikke meg!! Lionda - du spør om ikke Vekter er avbalanserte. Vel, ikke akkurat - men vi søker desperat etter balanse i livet. Først da er vi lykkelige! Og veloverveide? De fleste Vekter er vel så glad i å prate at vi ikke alltid tenker så nøye over ting før vi sier det... erter.gif12

Kan like gjerne skrive under på denne - jeg ER vekt og ganske typisk til og med. Ikek noe jomfru dette her nei.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå var jo de første innleggene fra 2002. Noen som har hørt noe om denne "omleggingen" av stjernetegnene siden? Noen som ikke finner sitt vanlige stjernetegn i horoskopet? Nei, tror ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var noe som ble blåst opp ganske kraftig for en stund tilbake, men det er ikke noe hold i det.

Slangebæreren (jeg har hørt om edderkoppen og jeg) har alltid vært der, men ikke som en del av det vi bruker i horoskopet vårt...

Fant en artikkel om horoskop her: Astrologisk forening

I media har man enkelte ganger skrevet om ”stjernetegnet ”Slangebæreren”. Dette er basert på en grunnleggende misforståelse av hva ”stjernetegnene” er. Man har alltid kjent til stjernebildet ”Slangebæreren”, så det er ingen ”nyhet”. Stjernebildet Slangebæreren har en liten bit av seg inne i den tenkte sirkelen rundt jorden der zodiaken befinner seg. Men dette har ingen astrologisk betydning siden det ikke er stjernebildene som er utgangspunktet for den astrologiske tolkningen, men planetenes plassering i forhold til jorden og solens sykluser. Når enkelte i media snakker om at du er født i ”Slangebærerens tegn”, er dette derfor ikke riktig, og viser manglende kunnskap om astrologien og om hva et såkalt ”stjernetegn” egentlig er!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jo de første innleggene fra 2002.  Noen som har hørt noe om denne "omleggingen" av stjernetegnene siden?  Noen som ikke finner sitt vanlige stjernetegn i horoskopet?  Nei, tror ikke det.

Sitt vanlige stjernetegn?? Alle de 12 stjernetegnene er vel høyst intakte. Saken er den at hele zodiaken har blitt forskyvet, og folk ender opp med å bli enten det tegnet som kommer før eller etter det tegnet man trodde man var! I tillegg til at vi har fått et helt nytt tegn, slangebæreren.

Personlig velger jeg å fortrenge dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Som tidligere nevnt, og bedre forklart enn jeg klarer, så ble dette blåst opp noe helt sinnsykt for ca 10 år tilbake. (tror jeg det var). Men da fant man ut etter en stund at det bare var tull, og så glemte man hele slangebæreren en stund. Nå er det tydeligvis noen som hadde for lite å finne på og begynte å rote i gamle arkiver.

Det er bare bullshit. Dere har ikke skifta personlighet over natta (for dere som tror på sånt) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kreps jeg. Er jo en del som stemmer da, men jeg tror nå ikke på dette nye stjernetegn-tullet. Jeg har alltid vært, og vil alltid være en stolt løve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen i det hele tatt kan tro på noe så vagt som horoskop er over MIN fatteevne. Det finnes ikke et snev av vitenskapelig hold i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg er og blir kreps. Jeg er en typisk kreps.

Finnes ikke noe tvilling i meg i det hele tatt.

Fortsetter å være kreps jeg.12

Me too!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...