Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste i VG i dag at det visstnok har kommet et 13. stjernetegn som heter slangebæreren.Derfor har jeg havnet i steinbukkens tegn som nå er fra 19 januar til 15 februar.

Ble litt lei meg jeg siden jeg hadde blitt spådd en strålende kjærlighets måned i Shape up.

Så hva synes dere,skal jeg konvertere å satse på litt kjærlighet i Steinbukkens tegn eller skal jeg holde meg til vannmannen???12

Skrevet

Jeg har vært Vannmann hele mitt liv - og det har jeg tenkt å fortsette med. icon_wink.gif

Skrevet

Jepp.....det er vist slik.

Søsteren ringte meg i dag og fortalte at jeg er født i steinbukken..... trodde jo det hadde "tilta" helt for henne.

Men etter å ha lest VG måtte jeg slå fast at jeg ikke lenger en vannets herre icon_frown.gif12

Skrevet

Hæ?

Er dette en greie som forplanter seg videre til å gjelde de andre stjernetegnene? Har ikke VG i hus i dag.

12

Skrevet

Her er artikkelen det refereres til.

Jeg ble vekt, jeg. Særlig! Er ikke vekter avbalanserte og veloverveide og sånn? Ikke meg det, nei!!

Lionda - skorpion

Skrevet

Jeg vil ikke være tvilling...

Jeg er kreps, og en typisk en... icon_rolleyes.gif

Jaja..... har visst mange felles trekk med tvillingen også, da... icon_lol.gif

Stolt over å være kreps jeg, selv om det er "et lite stjernebilde"... icon_rolleyes.gif12

Skrevet

Lucky me icon_biggrin.gif fremdeles den samme gamle jomfrua... icon_smile.gif)

Skrevet

Hmmm..

Er fortsatt Løve jeg....*hurra* icon_lol.gif

Skrevet

så sannelig, nå er jeg blitt vannmann... Like greit det, jeg har aldri vært fortrolig med fisk icon_smile.gif

Nå har jeg sjekket med vannmannen og det stemmer faktisk utrolig bra... Er det flere som har sjekket??1212[ Dette Innlegg er endret av: kelpi den 2002-03-05 23:11 ]

Skrevet

Iiik, dette er meget langt fra noen Kreps *snøft*

Mine dårlige (og gode) Løve-egenskaper kan nok ingen Slangebærer endre på uansett icon_smile.gif

Skrevet

Stjernetegn er noe merkelig greier, men siden dem nå kom med slangebæreren så stemmer ingen av dem andre stjernetegnene lengre i følge gamel kinesisk spådoms tekniker. Jeg tror den gamle stemmer bedre.

Passer i hvertfall godt for meg for jeg er Vær icon_biggrin.gif12

Skrevet

Er født i Steinbukkens tegn og kommer alltid til å være det enten det er 13 tegn eller ikke.

Og hvor i alle dager har de fått dette 13 tegnet fra?12

Skrevet

Er født i Steinbukkens tegn og kommer alltid til å være det enten det er 13 tegn eller ikke.

Og hvor i alle dager har de fått dette 13 tegnet fra?12

Skrevet

jeg ble visst plutselig vekt jeg.....nei dette liker jeg ikke i det hele tatt..

hvorfor må alle forandre på alt som er da icon_frown.gif

12

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Uih! Fra Steinbukk til Skytte på et blunk!!!

*må lese mer om skytten*12

Skrevet

Jeg ble også jomfru... Jeg har jo en liten bok om vekten, hva skal jeg gjøre med den? Jeg likte vekten og vil fortsette å være det... Snufs icon_cry.gif12

Skrevet

Jeg skal liksom være steinbukk nå jeg.Men nei du..Jeg har alltid følt meg som en typisk Vannmann så det skal jeg fortsette å være...

Skrevet

Jeg er og blir kreps. Jeg er en typisk kreps.

Finnes ikke noe tvilling i meg i det hele tatt.

Fortsetter å være kreps jeg.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...