Thea Skrevet 4. mars 2002 #1 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg leste i VG i dag at det visstnok har kommet et 13. stjernetegn som heter slangebæreren.Derfor har jeg havnet i steinbukkens tegn som nå er fra 19 januar til 15 februar. Ble litt lei meg jeg siden jeg hadde blitt spådd en strålende kjærlighets måned i Shape up. Så hva synes dere,skal jeg konvertere å satse på litt kjærlighet i Steinbukkens tegn eller skal jeg holde meg til vannmannen???12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 4. mars 2002 #2 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg har vært Vannmann hele mitt liv - og det har jeg tenkt å fortsette med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 4. mars 2002 #3 Del Skrevet 4. mars 2002 Jepp.....det er vist slik. Søsteren ringte meg i dag og fortalte at jeg er født i steinbukken..... trodde jo det hadde "tilta" helt for henne. Men etter å ha lest VG måtte jeg slå fast at jeg ikke lenger en vannets herre 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 4. mars 2002 #4 Del Skrevet 4. mars 2002 Hæ? Er dette en greie som forplanter seg videre til å gjelde de andre stjernetegnene? Har ikke VG i hus i dag. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 4. mars 2002 #5 Del Skrevet 4. mars 2002 Her er artikkelen det refereres til. Jeg ble vekt, jeg. Særlig! Er ikke vekter avbalanserte og veloverveide og sånn? Ikke meg det, nei!! Lionda - skorpion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. mars 2002 #6 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg vil ikke være tvilling... Jeg er kreps, og en typisk en... Jaja..... har visst mange felles trekk med tvillingen også, da... Stolt over å være kreps jeg, selv om det er "et lite stjernebilde"... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 4. mars 2002 #7 Del Skrevet 4. mars 2002 Lucky me fremdeles den samme gamle jomfrua... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 4. mars 2002 #8 Del Skrevet 4. mars 2002 Hmmm.. Er fortsatt Løve jeg....*hurra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 4. mars 2002 #9 Del Skrevet 4. mars 2002 Typisk Kreps her!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kelpi Skrevet 4. mars 2002 #10 Del Skrevet 4. mars 2002 så sannelig, nå er jeg blitt vannmann... Like greit det, jeg har aldri vært fortrolig med fisk Nå har jeg sjekket med vannmannen og det stemmer faktisk utrolig bra... Er det flere som har sjekket??1212[ Dette Innlegg er endret av: kelpi den 2002-03-05 23:11 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 4. mars 2002 #11 Del Skrevet 4. mars 2002 Iiik, dette er meget langt fra noen Kreps *snøft* Mine dårlige (og gode) Løve-egenskaper kan nok ingen Slangebærer endre på uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Versace Skrevet 5. mars 2002 #12 Del Skrevet 5. mars 2002 Stjernetegn er noe merkelig greier, men siden dem nå kom med slangebæreren så stemmer ingen av dem andre stjernetegnene lengre i følge gamel kinesisk spådoms tekniker. Jeg tror den gamle stemmer bedre. Passer i hvertfall godt for meg for jeg er Vær 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småbarnsmor Skrevet 5. mars 2002 #13 Del Skrevet 5. mars 2002 Er født i Steinbukkens tegn og kommer alltid til å være det enten det er 13 tegn eller ikke. Og hvor i alle dager har de fått dette 13 tegnet fra?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småbarnsmor Skrevet 5. mars 2002 #14 Del Skrevet 5. mars 2002 Er født i Steinbukkens tegn og kommer alltid til å være det enten det er 13 tegn eller ikke. Og hvor i alle dager har de fått dette 13 tegnet fra?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 5. mars 2002 #15 Del Skrevet 5. mars 2002 jeg ble visst plutselig vekt jeg.....nei dette liker jeg ikke i det hele tatt.. hvorfor må alle forandre på alt som er da 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 5. mars 2002 #16 Del Skrevet 5. mars 2002 ..og jeg ble jomfru.. hjelp..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #17 Del Skrevet 5. mars 2002 Uih! Fra Steinbukk til Skytte på et blunk!!! *må lese mer om skytten*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 5. mars 2002 #18 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg ble også jomfru... Jeg har jo en liten bok om vekten, hva skal jeg gjøre med den? Jeg likte vekten og vil fortsette å være det... Snufs 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kine Skrevet 5. mars 2002 #19 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg skal liksom være steinbukk nå jeg.Men nei du..Jeg har alltid følt meg som en typisk Vannmann så det skal jeg fortsette å være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivissa Skrevet 5. mars 2002 #20 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg er og blir kreps. Jeg er en typisk kreps. Finnes ikke noe tvilling i meg i det hele tatt. Fortsetter å være kreps jeg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå