Gå til innhold

Jeg ble plutselig steinbukk.

Anbefalte innlegg

Jeg leste i VG i dag at det visstnok har kommet et 13. stjernetegn som heter slangebæreren.Derfor har jeg havnet i steinbukkens tegn som nå er fra 19 januar til 15 februar.

Ble litt lei meg jeg siden jeg hadde blitt spådd en strålende kjærlighets måned i Shape up.

Så hva synes dere,skal jeg konvertere å satse på litt kjærlighet i Steinbukkens tegn eller skal jeg holde meg til vannmannen???12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp.....det er vist slik.

Søsteren ringte meg i dag og fortalte at jeg er født i steinbukken..... trodde jo det hadde "tilta" helt for henne.

Men etter å ha lest VG måtte jeg slå fast at jeg ikke lenger en vannets herre icon_frown.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Er dette en greie som forplanter seg videre til å gjelde de andre stjernetegnene? Har ikke VG i hus i dag.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er artikkelen det refereres til.

Jeg ble vekt, jeg. Særlig! Er ikke vekter avbalanserte og veloverveide og sånn? Ikke meg det, nei!!

Lionda - skorpion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke være tvilling...

Jeg er kreps, og en typisk en... icon_rolleyes.gif

Jaja..... har visst mange felles trekk med tvillingen også, da... icon_lol.gif

Stolt over å være kreps jeg, selv om det er "et lite stjernebilde"... icon_rolleyes.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så sannelig, nå er jeg blitt vannmann... Like greit det, jeg har aldri vært fortrolig med fisk icon_smile.gif

Nå har jeg sjekket med vannmannen og det stemmer faktisk utrolig bra... Er det flere som har sjekket??1212[ Dette Innlegg er endret av: kelpi den 2002-03-05 23:11 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiik, dette er meget langt fra noen Kreps *snøft*

Mine dårlige (og gode) Løve-egenskaper kan nok ingen Slangebærer endre på uansett icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjernetegn er noe merkelig greier, men siden dem nå kom med slangebæreren så stemmer ingen av dem andre stjernetegnene lengre i følge gamel kinesisk spådoms tekniker. Jeg tror den gamle stemmer bedre.

Passer i hvertfall godt for meg for jeg er Vær icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er født i Steinbukkens tegn og kommer alltid til å være det enten det er 13 tegn eller ikke.

Og hvor i alle dager har de fått dette 13 tegnet fra?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er født i Steinbukkens tegn og kommer alltid til å være det enten det er 13 tegn eller ikke.

Og hvor i alle dager har de fått dette 13 tegnet fra?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble visst plutselig vekt jeg.....nei dette liker jeg ikke i det hele tatt..

hvorfor må alle forandre på alt som er da icon_frown.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble også jomfru... Jeg har jo en liten bok om vekten, hva skal jeg gjøre med den? Jeg likte vekten og vil fortsette å være det... Snufs icon_cry.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal liksom være steinbukk nå jeg.Men nei du..Jeg har alltid følt meg som en typisk Vannmann så det skal jeg fortsette å være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og blir kreps. Jeg er en typisk kreps.

Finnes ikke noe tvilling i meg i det hele tatt.

Fortsetter å være kreps jeg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...