Gå til innhold

Ta på glasur i dag eller i morgen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal lage gulrotkake til 17. mai (i morgen). Jeg lager bunnen nå, men skal jeg ha glasuren på i dag også eller vente til i morgen? Det er typisk gulrotkake-glasur med kremost, melis osv.

Anonymkode: 33d1b...d9d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes flere kaker er best på dag 2 og 3, gulerotkake inkludert, da har smakene for satt seg liksom. Jeg ville tatt på glasuren i dag, så kaka får satt seg til i morgen.

Anonymkode: fd1e7...0c2

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville tatt på glasuren i dag. For da tørker ikke kaken så ut, og glasursmaken får tid til å trekke ned i kaken. Men, så liker jeg gulrotkake best dagen etter da.

AnonymBruker
Skrevet

Puh, jeg lagde gulrotkake i stad, og var redd dere skulle si at glasuren ville tape seg og måtte tas på samme dag...

Gudene vet hvordan jeg skulle fått tid å ta på glasur i morgen, må ut av huset 0630 for å gå tog og blir masse frem og tilbake... så her blir det lite tid til sånt i morgen :)

Jeg tok på glasuren i sta :) håper den blir god... jeg brukte ikke oppskrift, men hadde I berit Nordstrand sin margarin og philadelfiaost og melis, litt limesaft og vaniljesukker. Jeg prøvesmakte, og den virka god da :)

Anonymkode: 0a59d...986

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...