AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Hei! Jeg var nylig hos frisøren med mitt røde, fargede hår og hun sa at jeg skulle holde meg unna produkter med protein og som det står "repair" på. Men heller bruker masse moist for å beholde fargen så fresh som mulig, samtidig fikse mitt tørre, slitte hår.. Så leser jeg på to favoritter på feelunique og lurer på hvilken jeg skal kjøpe.. Bestiller meg Pureology Hydrate sin shampoo for den hørtes perfekt ut, men usikker på balsam! http://no.feelunique.com/p/Pureology-Hydrate-Condition-250ml eller http://no.feelunique.com/p/Kerastase-Reflection-Chroma-Captive-Shine-Intensifying-Care-200ml Har du prøvd noen av de? Setter veeeeldig stor pris på svar Anonymkode: 35a43...9eb
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Jeg har ikke prøvd den fra Kerastase, men jeg er veldig fornøyd med Pureology Hydrate 👍🏻 Beste jeg har brukt på lenge. Så my bedre en joico og redken som jeg har brukt tidlgiere. Har allerede brukt opp flere Pureology hydrate sjampo og balsam. Bestilte nye i salong str på en liter siden jeg er så fornøyd ✨😊 Anonymkode: 11df6...f1e
neon_sun Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Jeg har ikke prøvd kerastase, men synes Pureology var fantastisk mot håret. MEN; Jeg klødde og klødde i hodebunnen av den, veldig rart siden den skal være temmelig mild. Nå bruker jeg den fuktighetsgivende til morrocanoil, den er helt fantastisk!
vimsefrøken Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 Jeg har prøvd begge to. Og selv om jeg trodde jeg skulle foretrekke Kerastase sin, da en av de aller beste hårkurene jeg har brukt er fra det merket, så foretrekker jeg faktisk Pureology sin. Kerastase har mange gode produkter, men den rosa serien Reflection gjorde absolutt ingenting for håret mitt.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 Takk for svar alle, setter stoooor pris på det! Da bestiller jeg Pureology sin og håper den funker for meg :-D <3 Anonymkode: 35a43...9eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå