AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Jeg er en løper som sliter med skader. Jeg vurderer derfor å begynne med orienteeing. Jeg er i midten av tjueårene. Er det noen som har noen tips til klubber i Oslo? Anonymkode: 507e6...6f2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 Heming, Nydalen, bækkelaget og Lillomarka er alle orienteringsklubber i Oslo. Det er sikkert flere også, men disse er de jeg kommer på av litt størrelse (altså som er godt representert på større løp). Alle har også, så vidt jeg vet, flere gode løpere i junior/yngre senior, så det er vel nærliggende å tro at de også har et godt miljø for de aldersklassene. Anonymkode: 0b11c...d63 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 Takk for svar☺ Tror du det er greit at jeg er nybegynner i min alder? Jeg er ikke så veldig flink med kart Anonymkode: 507e6...6f2