Gjest emmaMorrrr Skrevet 30. oktober 2004 #1 Skrevet 30. oktober 2004 Det er jo vinter og hvitfarger, babyrosa, babyblått og pastellgrønt osv osv er jo "inn" som aldri før :o skjønner meg aldri på moten jeg... syns ikke det passer nå til vintern i allefall. vanskelig å få tak i klær
myagi Skrevet 30. oktober 2004 #2 Skrevet 30. oktober 2004 ...og mørkebrunt, mørk lilla, litt marineblått, rødt og svart.
Musemor Skrevet 30. oktober 2004 #3 Skrevet 30. oktober 2004 Hvorfor er det vanskelig å få tak i klær da?? Det BUGNER jo av farger i butikkene og bare en brøkdel er pastell!
Gjest Ethereal Skrevet 30. oktober 2004 #4 Skrevet 30. oktober 2004 Det kommer kanskje an på hvor du går? Jeg liker pasteller, jeg. Men ikke i overdose
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2004 #5 Skrevet 30. oktober 2004 Butikkene har da masse farger å velge i. Jeg synes ikke det er så mye pasteller jeg.. og synes forresten det er godt man får tak i det også nå. Går stort sett i svart jakke, svarte sko og mørk bukse om høsten/vinteren, så da er det godt å slenge på litt pastell så ikke alt blir så dystert..
Gjest Hilde K S Skrevet 30. oktober 2004 #6 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg liker pastellfarger veldig godt! Mitt store problem er at fjeset blir pastellfarget når jeg går i slike farger. Det er ikke noe særlig lekkert med mintgrønt eller babyblått fjes. Ellers synes jeg de har mye og variert i butikkene. Aller mest har jeg lyst på en poncho akkurat nå og en sånn moderne kåpe med "belte" bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå