Gå til innhold

Hva tenker dere om dette spørsmålet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en fyr som jeg liker veldig godt. Jeg vet han likte meg godt, men den siste uken har vi prata så utrolig mye mindre på nettet enn vi bruker så jeg er litt nervøs for om han ikke liker meg lenger. Jeg har så lyst til å spørre om det er noen grunn og om han fortsatt liker meg like godt, men er så redd for at jeg skal virke helt crazy og skremme han bort. Vi har vært på to dater og har planlagt en date om en kort uke også (planla den for snart en uke siden da det var den dagen vi begge kunne). 

Kan legge til at han har mye å gjøre så vi har brukt å prate masse via snap om kveldene. Vi har ikke hverandres telefonnummer eller facebook, da dette ikke har kommet opp og det virker som vi har en stille enighet om at det ikke er noe å stresse med. 

Så hva tenker dere om å spørre om dette? Og hvordan kan jeg eventuelt spørre uten å spørre rett ut (for jeg ser jo at det kan virke veldig sært)?

Anonymkode: 87e1d...593

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg synes ikke du skal spørre, men heller la det være opp til han å ta kontakt. Da ser du jo om han er interessert.

Anonymkode: c3b49...9f7

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor må du spørre? Er det ikke like greit å akseptere at denne uken er det blitt mindre tid til å skrale? Så ser du hvordan det utvikler seg. Dere har jo allerede avtalt en ny date. Så hvorfor stresse? 

Skrevet

Enig med Ab over og @Pinkee. Hvorfor skal du det, egentlig? Jo, greit å vite for deg. Men du merker jo det etter hvert. Ville tatt det med ro.

Dere har en date snart. Så fint. Bare slapp av og tenk det beste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Pinkee skrev:

Hvorfor må du spørre? Er det ikke like greit å akseptere at denne uken er det blitt mindre tid til å skrale? Så ser du hvordan det utvikler seg. Dere har jo allerede avtalt en ny date. Så hvorfor stresse? 

Jeg vet ikke hvorfor jeg stresser. Jeg tror jeg begynner å bli litt sprø av singellivet selv og siden jeg liker han så er jeg redd for at han plutselig ikke skal like meg mer uten å si noe, ,men heller prøve å bare la alt gå over av seg selv. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvorfor jeg stresser. Jeg tror jeg begynner å bli litt sprø av singellivet selv og siden jeg liker han så er jeg redd for at han plutselig ikke skal like meg mer uten å si noe, ,men heller prøve å bare la alt gå over av seg selv. 

Tror du virkelig at han blir å like deg mer om du maser? Hvis det er så enkelt at han har hatt mindre tid til rådighet, så skal du stresse han mer, med å mase. Nope, lite lurt. Så det var veldig lurt av deg å spørre først på KG, så vi kan hjelpe deg å unngå å skremme han vekk med unødvendig mas ;) 

Men, skjønner deg godt, hvis man finner en brukende kar, så har man lite lyst å la han fordufte. Lykke til, det går sikkert helt fint, og dere blir gift, får dere stasjonsvogn, rekkehus og 1,9 barn, 0,7 labrador og ellers alt gjennomsnittlig :rodmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Pinkee skrev:

Tror du virkelig at han blir å like deg mer om du maser? Hvis det er så enkelt at han har hatt mindre tid til rådighet, så skal du stresse han mer, med å mase. Nope, lite lurt. Så det var veldig lurt av deg å spørre først på KG, så vi kan hjelpe deg å unngå å skremme han vekk med unødvendig mas ;) 

Men, skjønner deg godt, hvis man finner en brukende kar, så har man lite lyst å la han fordufte. Lykke til, det går sikkert helt fint, og dere blir gift, får dere stasjonsvogn, rekkehus og 1,9 barn, 0,7 labrador og ellers alt gjennomsnittlig :rodmer:

Det var derfor jeg spurte her først og, for jeg regna med å få beskjed om at det ble mas (og at jeg ikke trenger å stresse), men hadde et behov for å faktisk lese det svart på hvitt :) 

Haha, om han e så brukande at jeg vil gifte meg med han gjenstår nå å se da, men liker han veldig godt og begynner å bli betatt i det minste :) 

TS 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...