AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Jeg holder på å slanke meg, har slanket bort 14 kg til nå. Det er i hovedsak midje og lår som det synes best på og litt i ansiktet. Men armene mine, når skal de bli slankere? Er dette individuelt? Eller finnes det en fasit på dette? Anonymkode: 2ec51...ad6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg holder på å slanke meg, har slanket bort 14 kg til nå. Det er i hovedsak midje og lår som det synes best på og litt i ansiktet. Men armene mine, når skal de bli slankere? Er dette individuelt? Eller finnes det en fasit på dette? Anonymkode: 2ec51...ad6 Trener du styrke da? Det bør du gjøre, og spise sunt (rene matvarer og ikke noe diett-tull) Det er i hvert fall min erfaring. Men nei, det finnes ingen fasit på dette, det er kroppen som bestemmer dette. Men hvis du trener kroppen riktig og spiser riktig vil du til slutt se at du også får slankere armer. Men det skal jo ta tid å slanke seg for å få varig resultat. Anonymkode: 698fa...45b
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Jeg går ikke på noen slankekur, jeg spiser normal ren mat. Er dårlig på å trene, men har en ganske så fysisk jobb, så noe trening blir det jo. Går ned ca 1 kg pr uke, så har en sunn vektnedgang. Men det irriterer meg at armene ikke har blitt slankere, de var ikke sånn når jeg veide det samme som jeg gjør nå for noen år siden. Ja,ja må bare smøre meg med tålmodighet. Anonymkode: 2ec51...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå