Gå til innhold

The “Friend Zone” is Total Fucking Bullshit

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kvinner havner nok i friendzone de også, men de forblir der ikke lenge. De har venninner rundt henne som overbeviser at det beste er å kutte kontakten.

Det kvinner derimot havner i er noe jeg liker å kalle fuckzone. Der hun har sex med mannen i håp om at det skal bli et forhold. Hun gjør gjerne også mye annet for å vinne hans gunst. 

Anonymkode: c638f...c49

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Fortsetter under...

På 16.5.2016 den 11.47, AnonymBruker skrev:

Så da lyver alle kvinner som forteller sine beste mannlige venner hvor fantastisk bra han\de er osv osv ...? det er bare det at selv innerst inne så mener de det ikke for ellers hadde de jo vært interesserte selv ? 

Eller rettere sagt de friendzoner dem for å kunne yte godt av tjenestene og ressursene en mannlig venn besitter for dem? som gratis dekk skift \ kjøring ..osv osv ;)

Anonymkode: 650b2...9cf

jepp! Vi har vår egen måte å utnytte dere menn på  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2016 den 1.37, Justia skrev:

Jeg har en kompis som har hintet til at det kunne vært noe mer mellom oss. Jeg har gjort det klart at det ikke kommer til å skje men at jeg gjerne vil være venner likevel. Dette er ærlig og direkte fra min side, men det er tydeligvis ikke nok? Skal jeg på eget initiativ avgjøre om det er bedre for han at vi ikke er venner liksom? :P Dette blir helt tullete etter min mening :P

Du kan jo godt la ham holde på. Men er det ikke litt ubehagelig å tenke på at en du ikke er tiltrukket av går rundt og bare lengter etter å rundpule deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...