Gå til innhold

Introduksjonsfasen :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heiia:fnise: Jo, jeg er en jente og møtte en jente i går (er bifil). Synes hun virker søt og interessant, vi møttes via nett. Og det neste steget er introduksjonsfasen, der vi møter hverandre et par ganger til før man treffer venner og familie. Og her er det at det alltid skjærer seg:dry: Trenger virkelig tips! Alle jentene jeg dater detter av her, jeg er nok ikke interessant nok og har kanskje ikke nok venner. Også er jeg ute av trening når det kommer til dating, blir veldig stressa fordi jeg er så redd for og bli avvist og sier sikkert masse dumt.

Hvordan kommer man seg gjennom denne fasen? Setter stor pris på svar:P

Anonymkode: bf8d1...9ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Introduserer du de til familien etter et par ganger?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her:

Jeg har en søster og kjæresten hennes som jeg bruker og la de møte da (på vors for eksempel), hun er kjempe grei og vi mer venninne enn søstre da:P

Anonymkode: bf8d1...9ec

Skrevet

Ja ok, det er ikke så ille hvis man er i samme alder etc :)

Skrevet

Fortell daten din at du er nervøs og redd for å fucke opp, så senker hun vel forventningene?

• Liker 1
Skrevet

Bare vær deg selv. Det er mitt beste tips. Hvis du er nervøs, så si det. Det vil føles bedre for dere begge, og det kan hjelpe deg å slappe av ved å la den andre vite at du er nervøs. Kanksje hun er like nervøs selv også?

AnonymBruker
Skrevet

Må dere ut og møte folk etter kun et par dates da? :) Prøv å la den andre personen være med på å bestemme tempo, slik at du ikke skremmer dem med stresset ditt. 

Jeg hadde fått ganske noia hvis en mann ville introdusere meg for søsteren sin etter bare et par dates. Bedre å teste vannet på tomannshånd slik at man får sjekket kjemien og blitt kjent først. 

Anonymkode: 01248...d05

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke med andre men foretrekker å holde på med en person på tomannshånd en liten stund før jeg introduserer dem til venner/familie. Om jeg skulle møte venner/familie til en date etter et par ganger så hadde jeg fått panikk og falt av selv nesten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...