AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Jeg har gått ned rundt 10 kg siden sist jeg hadde på meg bunaden (sist 17.mai), og allerede da var den for stor. Dette synes jeg er både plagsomt og litt stygt. Den "henger" på meg - får den ikke til å sitte i midjen, så den blir veldig trang på skuldrene. Det er en rogalandsbunad, så det er i hovedsak vesten som er alt for stor. Dessuten er det jo penere estetisk med en bunad som sitter litt inntil.. Finnes det noen gode triks før jeg får sydd den om? Har ikke symaskin, men nål, tråd og sikkerhetsnåler. Er litt redd for å ødelegge den ved å prøve å sy om selv, men lurer på om det er noen andre som har gjort en midlertidig quickfix på dette før.. På forhånd takk og gratulerer med dagen! Anonymkode: cdc6f...2b5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Ta på deg noe annet, også sørger du får å få den innsydd av noen som kan dette til neste gang du skal bruke den. Anonymkode: a04d4...125 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ta på deg noe annet, også sørger du får å få den innsydd av noen som kan dette til neste gang du skal bruke den. Anonymkode: a04d4...125 Det er nok lurest både for bunaden og meg.. Vurderer litt å bruke et "belte"(tynt skjerf? hyssing?) under beltet, for å feste den i midjen.. Synes jo ikke når jeg tar på bunadsbeltet (i filt) utenpå! Anonymkode: cdc6f...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå