AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Del Skrevet 16. mai 2016 Jeg vet at det allerede finnes en tråd om dette showet, men fordi jeg ikke har oversikt over når de ulike episodene sendes i Norge, så tenkte jeg å gjøre det enklere for oss som følger amerikansk sendeskjema å diskutere showet. Nå har det jo endelig begynt en ny sesong igjen også. Første episode lover godt, spør du meg. Jeg er veldig spent på hvilken rolle de eldste barna vl spille i sesongen. Det virker som om Maddies bryllupsplanlegging kommer til å være en sentral story i den nye sesongen, og vi fikk også se klipp som antyder en real oppvask mellom Mariah og moren Meri. Litt overaskende å se - Mariah har jo alltid blitt fremstilt som "the goodie goodie" - altså den som går lengst for å please foreldrene i alt mulig, men samtidig så er jeg ikke overasket over at hun reagerer på Meris svik. Anonymkode: a7dc3...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Del Skrevet 7. juni 2016 Det handler kun om bryllupet til maddie og merris "svik". Anonymkode: 1b329...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #3 Del Skrevet 7. juni 2016 Anonymkode: 1b329...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå