AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Fant ut at jeg var gravid for ca 2 uker siden, har gått å engstet meg over så og si 0 symptomer pga tidligere SA. Men har fulgt med fra første graviditetstest til nå, og det begynte med svake streker, nå er strekene like sterk som kontroll streken. 😊 Nå er jeg i uke 6, er ikke særlig kvalm og sånne ting, men merker veldig til luft i magen, våkner om natten å har kraftig luft i magen opp til flere ganger. Er det noen andre som kan kjenne seg igjen i dette ? Anonymkode: 64cf4...194
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Så og si ingen symptomer. Fikk høre sterk og fin hjertelyd på kontroll ved 13 uker. Er i dag 16 uker 😊 (Fortsatt lite symptomer) Anonymkode: e4f0c...013
hironakamura Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Ja, symptomene mine kom snikende fra uke 8 og utover:)
Gjestjee Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så og si ingen symptomer. Fikk høre sterk og fin hjertelyd på kontroll ved 13 uker. Er i dag 16 uker 😊 (Fortsatt lite symptomer) Anonymkode: e4f0c...013
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Så kjekt å høre at det er flere med lite symptomer. Gratulerer så mye med sterk og fin hjertelyd. ❤️ Anonymkode: 64cf4...194 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #6 Skrevet 16. mai 2016 11 minutter siden, hironakamura skrev: Ja, symptomene mine kom snikende fra uke 8 og utover:) Ja og det er jo enda 2 uker til uke 8 for min del. Men har jo litt symptomer, som hyppig dobesøk, og masse luft i magen. Luften har faktisk blitt et problem for meg, for jeg føler jeg går å fiser hele dagen (beklager detaljer) Anonymkode: 64cf4...194
hironakamura Skrevet 16. mai 2016 #7 Skrevet 16. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja og det er jo enda 2 uker til uke 8 for min del. Men har jo litt symptomer, som hyppig dobesøk, og masse luft i magen. Luften har faktisk blitt et problem for meg, for jeg føler jeg går å fiser hele dagen (beklager detaljer) Anonymkode: 64cf4...194 Det er nok helt normalt med mye luft i magen i starten Du kan prøve noe som heter minifom som du får kjøpt på apoteket om du plages av det, jeg måtte ta det en periode i forrige svangerskap.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #8 Skrevet 16. mai 2016 Pris deg lykkelig over at du ikke har symptomer! Jeg har hatt ømme brystet fra el (er 11+1 nå) - ikke at det er ille. Ellers merket jeg lite før den ekstreme kvalmen kom og holdt meg sykemeldt fra uke 7. Skulle gitt mye for å ikke merke noe! Er like normalt å ha symptomer som å ikke ha det Anonymkode: 4585a...b6f
Shinigami Skrevet 16. mai 2016 #9 Skrevet 16. mai 2016 (endret) Hadde ikke noe særlig symptomer før uke 7 jeg heller, så helt normalt Endret 16. mai 2016 av Shinigami
Gjest Sisti Skrevet 16. mai 2016 #10 Skrevet 16. mai 2016 Hadde lite symptomer første trimester, bare litt småuggen innimellom (men ikke nok til å kalle det kvalme) og treg mage. Var ofte bekymret for at det ikke var liv. Men nå er jeg 30 uker på vei. Har fortsatt ganske lite plager i forhold til mange andre, og nå er jeg veldig glad for det. Det er lett å tro at "alle" får mye plager, men det er jo fordi vi uten plager ikke snakker så mye om de ikke-eksisterende plagene. Når det er sagt, du er fortsatt tidlig på vei, så det er fortsatt mulig du er blant de heldige som får en haug symptomer. de dukker gjerne opp i uke 6-8.
Bisous Skrevet 16. mai 2016 #11 Skrevet 16. mai 2016 Jeg hadde det helt likt som deg, gikk og bekymret meg over lite symptomer, helt til uke 6/7... Da kom kvamen, ømme pupper, ekstrem luktesans osv. Fra da og frem til uke 16 var ganske jævlig, kastet opp masse og fikk ikke i meg mat eller drikke, så vær takknemlig hvis du slipper unna kvalmen
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #12 Skrevet 16. mai 2016 Så godt med mange svar Føler meg jo gravid selvom det er lite tegn. Skal nyte det så lenge jeg har det, og takk for råd mot luften i magen. Skal få kjøpt minofom på apoteket etter høytiden Anonymkode: 64cf4...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå