AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Jeg skriver på en tekst jeg ikke vil at de andre huset skal ha tilgang til. Jeg har delt PC hjemme, og ideelt sett vil jeg ha tilgang til samme dokument også fra jobb eller andre steder. Finnes det en skytjeneste jeg kan bruke? Og da håper jeg det er passordbeskyttet så ingen andre får åpnet? Anonymkode: 61c25...895
Sarah Dee Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Du kan passordbeskytte dokumenter i word. Da går du på verktøy-beskytt dokument og velger ønsket passord. 1
Minlillesky Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 Hei. Har du gmail? Som du sikkert vet, så er det en mailinnboks sånn som outlook osv, men gmail har noe som heter "disk". Der kan du lagre dokumenter og bilder og opprette mapper. Du kan velge om du vil dele med andre, eller ha privat. Du kan redigere dokumentet der inne eller laste ned og skrive videre, før du da laster opp igjen på disk. Redigerer du dokumentet inne på disk, lagrer det automatisk ettersom du skriver.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 11 timer siden, Sarah Dee skrev: Du kan passordbeskytte dokumenter i word. Da går du på verktøy-beskytt dokument og velger ønsket passord. For å sitere Rema: Det enkleste er ofte det beste. Anonymkode: db4a0...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå