Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelper virkelig fuktighetskrem? Ser du noe forbedring fra de periodene du bruker lite, til de periodene du ikke bruker eller bruker lite?

Hvor ofte skal man ta på krem, og hvor mye? Har noen av dere noe tips til hvordan å få penest mulig hud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er helt avhengig av fuktighetskrem nå som jeg har fått veldig tørr hud. det var ikke så farlig før da jeg hadde normal hud. jeg smører meg med fuktighetskrem hver morgen. bare en liten klatt i håndflaten på størrelse med en ert.

Skrevet
44 minutter siden, UkjentN skrev:

Hjelper virkelig fuktighetskrem? Ser du noe forbedring fra de periodene du bruker lite, til de periodene du ikke bruker eller bruker lite?

Hvor ofte skal man ta på krem, og hvor mye? Har noen av dere noe tips til hvordan å få penest mulig hud?

Ja, fuktighetskrem fungerer. Vask ansiktet morgen og kveld, med en ansiktsrens hvis du bruker sminke. Smør deg med fuktighetskrem etterpå, morgen og kveld. Det er ikke noe poeng å bruke mye, bruk så du får et tynt lag over hele ansiktet. Velg en krem som er tilpasset din hud og bruk den konsekvent to ganger om dagen over en periode, 3-4 uker, for å se forskjellen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...