UkjentN Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 Når du møter en jente/gutt på et utested, og han/hun sprer beina senere på kvelden, pga at du så deilig ut på utestedet, så er det veldig sannsynlig at denne personen vil gjøre akkurat det samme når han/hun møter en deilig og interessert person helgen etter. Liker dere gutter som er veldig pågående og åpne for alt, med en gang, eller de som sitter og ser ann stemningen og tar et potensielt forhold rolig?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Foretrekker menn som ikke ligger rundt, men de er det få av. Da er det fordi de ikke har muligheten. De som har muligheten, men som ikke gjør det. De er sjeldne de! Anonymkode: 74a3a...2d6 7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Det er ikke så nøye så lenge det ikke er en kvinne som er krevende som skal ha alt servert på sølvfat og spandert på. Anonymkode: d19ae...b60
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 Liker de guttene som er litt hard to get, og som ikke er på alt og alle Anonymkode: c883e...f1e 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #5 Skrevet 18. mai 2016 Kvinner som ikke er utbrukt av andre. "Erfaring" er vel et pent ord for "løs" og "billig". Vil gjerne opparbeide erfaring sammen med ei kvinne. Ikke en som har ligget rundt i alle retninger i forkant. Det får meg ikke til å føle meg veldig spesiell. Ellers liker jeg best kvinner som det ikke er for mye drama rundt. Som ikke lar seg psykisk styre av hormoner og andre fiktive greier. Kler seg feminint. Trenger ikke ha samme interesser, men behandler meg bra og kan være min beste venn. Slik drømmedame finnes kanskje bare i mitt hode Anonymkode: d7dee...4f8
Okapi Skrevet 18. mai 2016 #6 Skrevet 18. mai 2016 Det er forholdsvis få som er uten erfaring fordi de er så vanvittig classy. 15
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #7 Skrevet 18. mai 2016 Det er så mye gull på dette underforumet, det er ikke sant. Anonymkode: 3fa89...330 6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #8 Skrevet 18. mai 2016 Ikke et ledende spørsmål i det hele tatt... Anonymkode: 1ee40...d20 11
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #9 Skrevet 18. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som ikke er utbrukt av andre. "Erfaring" er vel et pent ord for "løs" og "billig". Vil gjerne opparbeide erfaring sammen med ei kvinne. Ikke en som har ligget rundt i alle retninger i forkant. Det får meg ikke til å føle meg veldig spesiell. Ellers liker jeg best kvinner som det ikke er for mye drama rundt. Som ikke lar seg psykisk styre av hormoner og andre fiktive greier. Kler seg feminint. Trenger ikke ha samme interesser, men behandler meg bra og kan være min beste venn. Slik drømmedame finnes kanskje bare i mitt hode Anonymkode: d7dee...4f8 jeg er helt enig, for den erfaringen blir målt i antall ganger du for første gang ligger med ny person. en jente som har hatt fast forhold i flere år og hatt sex mange ganger har mindre erfaring enn en som har ligget med 15 gutter kun en gang. Gir jo ikke mening. Det er jo ikke det "erfaring" er, men i disse sammenhenger er det sånn det blir brukt. Anonymkode: 20247...117
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #10 Skrevet 18. mai 2016 Jeg foretrekker menn som først og fremst har sex innenfor forhold, eller i en datingprosess med hensikten å lede til et forhold. Så fremst han har visse standarder til en kjæreste så vil antallet begrense seg selv. Er ikke interessert i noen som ser sex som enten skamfullt eller hellig, men noen som likevel ser at sex betyr mer enn "ingenting" og at en tidligere sexpartner aldri igjen vil bli en 'fremmed'. Har venner som ikke husker tidligere sexpartnere og for meg er det en bisarr holdning. Anonymkode: 07bd2...107 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #11 Skrevet 18. mai 2016 Jeg foretrekker menn som venter med sex en stund, men jeg forventer ikke en partner som ikke har seksuell erfaring. Å ha erfaring trenger ikke å bety at man ligger rundt. Anonymkode: 1808f...55f 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #12 Skrevet 18. mai 2016 Den 5/15/2016 at 1.58, UkjentN skrev: Når du møter en jente/gutt på et utested, og han/hun sprer beina senere på kvelden, pga at du så deilig ut på utestedet, så er det veldig sannsynlig at denne personen vil gjøre akkurat det samme når han/hun møter en deilig og interessert person helgen etter. Liker dere gutter som er veldig pågående og åpne for alt, med en gang, eller de som sitter og ser ann stemningen og tar et potensielt forhold rolig? Høres logisk ut først, men så rakner påstanden ganske fort. Det kan fint hende at vedkommende ikke har ONS helgen før, helgen etter osv bare fordi man har ONS den ene gangen. Det finnes mennesker som har ONS en gang eller to. Påstand nummer to gir seg ut på at du mener at disse menneskene er mer pågående og åpen for ALT med en gang (til og med), neste påstand er at den andre personen (som du tydeligvis favoriserer) ser an stemningen og tar forhold rolig. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å ta deg seriøst når du bruker så dårlig kommunikasjonsteknikker for å oppnå det svaret du ønsker. Du er tydeligvis ikke nysgjerrig på noe og du spør egentlig ikke om noe, du manipulerer bare. Det viser en svært dårlig egenskap hos deg. Anonymkode: d6f85...34f 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #13 Skrevet 18. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres logisk ut først, men så rakner påstanden ganske fort. Det kan fint hende at vedkommende ikke har ONS helgen før, helgen etter osv bare fordi man har ONS den ene gangen. Det finnes mennesker som har ONS en gang eller to. Påstand nummer to gir seg ut på at du mener at disse menneskene er mer pågående og åpen for ALT med en gang (til og med), neste påstand er at den andre personen (som du tydeligvis favoriserer) ser an stemningen og tar forhold rolig. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å ta deg seriøst når du bruker så dårlig kommunikasjonsteknikker for å oppnå det svaret du ønsker. Du er tydeligvis ikke nysgjerrig på noe og du spør egentlig ikke om noe, du manipulerer bare. Det viser en svært dårlig egenskap hos deg. Anonymkode: d6f85...34f Og PS: Forskning viser at mennesker som kommuniserer slik du gjør i åpningsinnlegget ditt har lettere for å være uærlige mennesker, så jeg hadde nok ikke vurdert deg uansett om du hadde hatt ONS eller ikke. Når man spør mennesker som er mer ærlige om noe så vil de som regel være mer ydmyke i sine dommer og sjeldent kreve store straffer og baksnakking, mens andre mennesker som er mer uærlige er ofte mindre ydmyke og nedsnakker det andre mennesker gjør på et slikt nivå du gjør i innlegget ditt. Nå ble det ganske mye her, men jeg synes bare det var interessant hvor manipulativt innlegget ditt faktisk er. Anonymkode: d6f85...34f 1
Gjest PetterPanne Skrevet 18. mai 2016 #14 Skrevet 18. mai 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og PS: Forskning viser at mennesker som kommuniserer slik du gjør i åpningsinnlegget ditt har lettere for å være uærlige mennesker, så jeg hadde nok ikke vurdert deg uansett om du hadde hatt ONS eller ikke. Når man spør mennesker som er mer ærlige om noe så vil de som regel være mer ydmyke i sine dommer og sjeldent kreve store straffer og baksnakking, mens andre mennesker som er mer uærlige er ofte mindre ydmyke og nedsnakker det andre mennesker gjør på et slikt nivå du gjør i innlegget ditt. Nå ble det ganske mye her, men jeg synes bare det var interessant hvor manipulativt innlegget ditt faktisk er. Anonymkode: d6f85...34f Interessant. Kan du linke til forskningsresultatet? Vil gjerne lære mer
skyflakes Skrevet 18. mai 2016 #15 Skrevet 18. mai 2016 Hvordan passer ordet "classy" fra overskriften inn i det som står i HI? Om folk puler på nach etter en heftig bytur sier da ingenting om hvordan de tar potensielle forhold? 1
Gjest O.G. Skrevet 18. mai 2016 #16 Skrevet 18. mai 2016 Sitat Liker du løse gutter/jenter med erfaring, eller classy mennesker uten erfaring? Hva med classy folk med erfaring? De finnes de også.
Gjest FruKG Skrevet 18. mai 2016 #17 Skrevet 18. mai 2016 Det er ihvertfall mange menn som liker oss løse kvinner som ikke er så classy. Kom og knull meg!!
draug 75 Skrevet 18. mai 2016 #18 Skrevet 18. mai 2016 (endret) En mann som er "classy" har en tendens til å bli oppfattet som en "stiffy" type, hvis han da ikke utstråler den spesielle selvtilliten en mann får av å vite at kvinnene faller for han - bekreftet med at han har ligget, i alle fall litt, rundt. Klær skaper ikke mannen, er også noe jeg har lært siden jeg var liten. Basert på det, vil jeg ha vondt for å tro på at classy uten erfaring skal konke ut løs. Det finnes nok ikke noe som er så lite tiltrekkende enn en man med få eller ingen seksuelle erfaringer. Hva kvinner angår: det er ingen ting som slår classy med erfaringer og eventyrlyst. Endret 18. mai 2016 av draug 75 Skriveflei.... 1
UkjentN Skrevet 18. mai 2016 Forfatter #19 Skrevet 18. mai 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som ikke er utbrukt av andre. "Erfaring" er vel et pent ord for "løs" og "billig". Vil gjerne opparbeide erfaring sammen med ei kvinne. Ikke en som har ligget rundt i alle retninger i forkant. Det får meg ikke til å føle meg veldig spesiell. Ellers liker jeg best kvinner som det ikke er for mye drama rundt. Som ikke lar seg psykisk styre av hormoner og andre fiktive greier. Kler seg feminint. Trenger ikke ha samme interesser, men behandler meg bra og kan være min beste venn. Slik drømmedame finnes kanskje bare i mitt hode Anonymkode: d7dee...4f8 Det tror jeg absolutt ikke! Hun lever der ute vettu
UkjentN Skrevet 18. mai 2016 Forfatter #20 Skrevet 18. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres logisk ut først, men så rakner påstanden ganske fort. Det kan fint hende at vedkommende ikke har ONS helgen før, helgen etter osv bare fordi man har ONS den ene gangen. Det finnes mennesker som har ONS en gang eller to. Påstand nummer to gir seg ut på at du mener at disse menneskene er mer pågående og åpen for ALT med en gang (til og med), neste påstand er at den andre personen (som du tydeligvis favoriserer) ser an stemningen og tar forhold rolig. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å ta deg seriøst når du bruker så dårlig kommunikasjonsteknikker for å oppnå det svaret du ønsker. Du er tydeligvis ikke nysgjerrig på noe og du spør egentlig ikke om noe, du manipulerer bare. Det viser en svært dårlig egenskap hos deg. Anonymkode: d6f85...34f Hva i all verden? Jeg spurte for å finne ut om folk likte folk som la seg ned på første kvelden, eller om de likte folk det var vanskelig å legge ned i det heletatt. Jeg har ingen formeninger om hva som er best, jeg er bare nysgjerrig på hva folk mener innerst inne. Manupulerer bare??? Hvorfor skulle jeg manipulert folk ved et spørsmål på et forum på internett, altså seriøst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå