AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 I går kveld åt jeg en hel brie alene! 180 gram. Mn det var så godt med min vin..... Og i kveld.... Åt jeg enda en brie.....med vin. Gadd ikke putte ost under brien engang. Jeg fikk rennaræv i går, får det ikveld og for jeg tåler ikke laktose. Jeg føler meg så feit og gris. Hvprfor er jeg så svak.... Hvorfor er brie så godt hva er dine synder? Anonymkode: 19c30...ecb 1
Måndagsbarn Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 Jeg mener ikke å le av din ulykke men hele innlegget ditt var så komisk! Jeg håper du slipper "rennaræv" noe særlig lenge og at du kan lære å kontrollere ostelystene Jeg hadde melkeallergi tidligere (den er helt borte!) og spiste en gang en hel sånn Findus fiskegrateng og spiste samme dag en heeeel boks med Dream-is. Jeg ble så dårlig atte hjelp.. lærte fort da Nå er min guilty pleasure at jeg er så utrolig glad i Capri sonne at jeg sikkert kunne drukket bare det.. altså flere liter om dagen. Jeg prøver å begrense meg.. men det hender jeg drikker 2-3 sånne poser om dagen. Fy på lanken:p 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Capri sonne er jo bare et par slurker per pose! men hvordan kontrollere denne craving for brie?? Rennaræv lærer meg dessverre ingenting bare en svak følelse av at brien forsvinner nesten ufordøyd ut av systemet.... i første innlegg mente jeg kjeks under osten, ikke ekstra ost.... Anonymkode: 19c30...ecb
Gjest Ajax Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 Jeg har vært i samme situasjon som deg, og jeg fant ut at dersom jeg har spist lite kalorier en dag, så vil kroppen min få et sug etter ost. Prøv å passe på å få i deg nok sunne kalorier i løpet av dagen og se om lysten er like stor på ost når kvelden nærmer seg. Og dropp vinen. Alkohol er noe av det verste man kan dytte i seg sett i et fitnessperspektiv. Rødvin inneholder kanskje enkelte ting kroppen har godt av, men de tingene kan man lett få gjennom andre matvarer. I tillegg blir viljestyrken og evnen til å motstå fristelser redusert dersom man er påvirket av alkohol.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 Det høres jo mye ut med en hel brie, ja.. Men det utgjør jo "bare" 650 kalorier. Mange som trykker i seg chips og godteri med vel så mange kalorier. Det dumme her er jo at du er allergisk :/ Anonymkode: c7570...fbb
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #6 Skrevet 17. mai 2016 Er du den samme som postet spørsmålet om å bruke flagget som toalettpapir...? Anonymkode: 7c33d...f4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå