lillemy02 Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 Ha lang historie kort min venninne var sammen med broren til min samboer. De har slått opp nå. Hun trengte en bil og min samboer var så snill og ga den nykjøpte bilen sin til henne. Dette var for tre måneder siden. Hun har brukt bilen utrolig mye da hun kjører en time til og fra jobb hver dag ++ han har betalt årsavgift forsikring ja absolutt alt. Min samboer klikket i dag da han fortsatt ikke har sett noen penger. Han kjøpte bilen meget billig men fikset den selv. For tre måneder siden sa vi 5500 til henne. Siden kom jo forsikring, årsavgift, deler osv i tillegg då han regnet seg frem til 13000. Når jeg tok dette opp med henne klikket hun i vinkel fordi vi / han krevde så mye🙄 Jeg prøvde å forklare henne at det var det bilen hadde kostet å ha og hente og at han tok 0 for å fikse den . Men da ba hun meg til å dra til helvete og ville ikke være venn med meg mer 😔. Er det hun eller vi som er urimelige ??
Olava Skrevet 15. mai 2016 #4 Skrevet 15. mai 2016 Det er absolutt hun som er urimelig! Hvordan kan hun bare forvente å få en bil gratis? Også bli forbanna når dere forteller at det ikke er sånn det fungerer? Selvfølgelig skal ikke dere sitte igjen med alle utgiftene for en bil som kun hun bruker. Det er i utgangspunktet kjempesnilt av dere å låne henne bilen.. Hvis hun har planer om å bruke den mer så må hun selvfølgelig betale. Og hvis hun ikke aksepterer det så burde dere absolutt hente bilen så fort som mulig. 1
lillemy02 Skrevet 15. mai 2016 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2016 Ok tusen takk for støtten. Har følt meg helt forferdelig her ;( selv om jeg vet at det de jo så mye det faktisk koster å ha bil😏 Og hun tenkte å bruke forsikringen til samboeren min hele veien🙄 Og det nekter jo selvfølgelig han. Med maks bonus vill han jo selvsagt ikke det! Og jeg støtter han 100% men blir bare så lei meg da hun er den eneste ordentlige venninne jeg har 😓
UkjentN Skrevet 15. mai 2016 #6 Skrevet 15. mai 2016 Ikke bra å blande business og vennskap.. Jeg vil tro at denne hendelsen UANSETT er glemt om noen måneder! Jeg liker å se sånn på det. Hver gang jeg havner i en liten konfrontasjon av bagateller, så tenker jeg alltid "om litt tid, så er dette helt glemt" Slapp av og ta det med ro, vis respekt og hold deg i skinnet. Ikke gjør situasjonen noe verre en det den er, og vent på at dette blir HELT GLEMT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå