AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 Eller kler kvinner seg mer feminint i andre land? Anonymkode: 920be...bea
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 Da må man i alle fall sammenligne med land som er like kalde som Norge, og ikke land der du praktisk talt kan bruke kjoler hele året. Anonymkode: 1bf6f...bdf 9
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 Nå har den der konkurransen vart ca 10- 40 år på kg om norske kvinner og ditt og datt kvinner og de beste kvinnene og de beste mennene etc. og jeg begynner å lure på hvilke rasistknapper de får til å trykke på i 15 ev 198 år i strekk? har lest så mye rasisme og hat her inne. seriøst. syns synd på norske kvinner. hallo. de har kun 2 ca millioner å ta av mens andre land har milliarder. så må de tåle så mye pes. det er ca 2 skjønnheter eller 9 blandt ca 10.000 eller noe sånn omtrentlig. så kan dere ikke bare legge ned maset seriøst. det blir for dumt. flytt til usa da. 270 millioner å ta av. en skjønnhet på hvert gatehjørne og så mye vanity insanity at folks får operert på seg trynet og kropp om de ikke har det i utgangspunktet. eller bosett dere i oslo 670.000 delt på 10.000 = 9 X 70 = 630 skjønnheter å velge mellom. virkelig lykke til. det kan bli en vanskelig jakt. ev steng dere inne og se på hollywoodglamour hele døgnet. jepp. seriøst det er ikke flere. 2-9 pr 10.000 innbyggere. jeg for min del lider også av vanity insanity og har FORSØKT å flytte til usa. ikke bare for å se pene mennesker men fordi det er et penere kontinent. jeg mislyktes totalt pga mine mange stalkere og måtte returneres. til min enorme uendelige ubeskrivelige ulykke og fortvilelse og bunnløse sorg og undescribilitity. det er rett og slett det at de har mer veloppdragen også befolkning syns jeg og bedre skoler selvfølgelig og jeg er uendelig trist for at jeg måtte returnere til junkiegjengen på hjørnet. gråtepause. jeg har prøvd å henge ut med junkiegjengen på hjørnet i så mange år pause for puke at jeg bare ikke gidder lenger. faen så EKSTREMT skuffet. hele fremtidsdrømmen min og endelig komme meg bort fra det elendige miljøet og få skoleplass. alt gikk til........ jeg er dødelig skuffet. kommer ALDRI over det. vel så var det muligens litt naivt å tro at man kan leve av å være kunstner og jeg hadde allerede stalkere etter meg her og der, men jeg kan aldri tilgi at de ødela mitt liv og hele min fremtidsdrøm. lever i evig sorg. vet at det er sykelig å ønske bare kun 1 ting og det er å flytte og komme vekk fra narkomiljøene og bli kunstner men det var min plan for å rømme. Anonymkode: 6e808...251
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 Kler norske kvinner seg feminint? Anonymkode: a9bb3...4a0
Gjest O.G. Skrevet 17. mai 2016 #6 Skrevet 17. mai 2016 Den 15.5.2016 at 0.14, AnonymBruker skrev: Eller kler kvinner seg mer feminint i andre land? Anonymkode: 920be...bea Med tanke på hva slags klima Norge har 9 måneder i året, så vil jeg si vi er veldig feminint kledd i vendingene.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #7 Skrevet 17. mai 2016 Den 15.5.2016 at 0.14, AnonymBruker skrev: Eller kler kvinner seg mer feminint i andre land? Anonymkode: 920be...bea Hvordan kler du deg TS? - eller kler mennesker av ditt kjønn seg mer maskulint/feminint i andre land? Anonymkode: 9db0f...6a4
Gjest PetterPanne Skrevet 17. mai 2016 #8 Skrevet 17. mai 2016 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har den der konkurransen vart ca 10- 40 år på kg om norske kvinner og ditt og datt kvinner og de beste kvinnene og de beste mennene etc. og jeg begynner å lure på hvilke rasistknapper de får til å trykke på i 15 ev 198 år i strekk? har lest så mye rasisme og hat her inne. seriøst. syns synd på norske kvinner. hallo. de har kun 2 ca millioner å ta av mens andre land har milliarder. så må de tåle så mye pes. det er ca 2 skjønnheter eller 9 blandt ca 10.000 eller noe sånn omtrentlig. så kan dere ikke bare legge ned maset seriøst. det blir for dumt. flytt til usa da. 270 millioner å ta av. en skjønnhet på hvert gatehjørne og så mye vanity insanity at folks får operert på seg trynet og kropp om de ikke har det i utgangspunktet. eller bosett dere i oslo 670.000 delt på 10.000 = 9 X 70 = 630 skjønnheter å velge mellom. virkelig lykke til. det kan bli en vanskelig jakt. ev steng dere inne og se på hollywoodglamour hele døgnet. jepp. seriøst det er ikke flere. 2-9 pr 10.000 innbyggere. jeg for min del lider også av vanity insanity og har FORSØKT å flytte til usa. ikke bare for å se pene mennesker men fordi det er et penere kontinent. jeg mislyktes totalt pga mine mange stalkere og måtte returneres. til min enorme uendelige ubeskrivelige ulykke og fortvilelse og bunnløse sorg og undescribilitity. det er rett og slett det at de har mer veloppdragen også befolkning syns jeg og bedre skoler selvfølgelig og jeg er uendelig trist for at jeg måtte returnere til junkiegjengen på hjørnet. gråtepause. jeg har prøvd å henge ut med junkiegjengen på hjørnet i så mange år pause for puke at jeg bare ikke gidder lenger. faen så EKSTREMT skuffet. hele fremtidsdrømmen min og endelig komme meg bort fra det elendige miljøet og få skoleplass. alt gikk til........ jeg er dødelig skuffet. kommer ALDRI over det. vel så var det muligens litt naivt å tro at man kan leve av å være kunstner og jeg hadde allerede stalkere etter meg her og der, men jeg kan aldri tilgi at de ødela mitt liv og hele min fremtidsdrøm. lever i evig sorg. vet at det er sykelig å ønske bare kun 1 ting og det er å flytte og komme vekk fra narkomiljøene og bli kunstner men det var min plan for å rømme. Anonymkode: 6e808...251 ? Hvordan får du 670000 delt på 10000 til å bli 630 Endret 17. mai 2016 av PetterPanne Matematikk
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #9 Skrevet 17. mai 2016 18 minutter siden, PetterPanne skrev: ? Hvordan får du 670000 delt på 10000 til å bli 630 Feminist-logikk Anonymkode: 03514...ebb
Mr X Skrevet 17. mai 2016 #10 Skrevet 17. mai 2016 Synes vi har masse flott kledde kvinner her i landet 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #11 Skrevet 17. mai 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feminist-logikk Anonymkode: 03514...ebb Anonymkode: 7c79d...077
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå