Gå til innhold

Få vekk cm på hofte, uten å slanke seg i ansiktet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er slank, men jeg kunne tenkt meg å være smalere på lårene og rundt hoftene. Men når jeg har klart det så synes det i ansiktet og. Trener ikke styrke eller noe særlig. Går turer enest.

Anonymkode: 5a854...d6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jogging. 

Anonymkode: 46334...4d8

Gjest Runforit
Skrevet

Kan dessverre ikke punktslanke...

Skrevet

It can't be done.

Skrevet

Man kan ikke punktslanke seg. Lurer på hvor manger tråder det har vært om akkurat dette jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Drittkropp. Herregud, klarer ikke punktslanke seg engang. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er slank, men jeg kunne tenkt meg å være smalere på lårene og rundt hoftene. Men når jeg har klart det så synes det i ansiktet og. Trener ikke styrke eller noe særlig. Går turer enest.

Gå til en Bailineklinikk og få bodywrap eller lignende behandlinger. 

Av øvelser, kan du ligge på siden og løfte foten opp og ned x antall ganger hver dag :D Prøv også med rotering på samme måte.

Dessverre er det fettet du snakker om arvelig og hormonelt, men den gode nyheten, er at fettet som setter seg der er av det sunne fettet. Det er verre med det fettet som setter seg på magen, som er forbundet med livsstilssykdommer.

Anonymkode: 21127...caf

Skrevet

Punktslankin går dessverre ikke, så det du må gjøre er å ta fettsuging. Det er eneste måten å ta av fett på en bestemt plass.

Skrevet

Punktslanking uten suging går nok ikke, nei. Men, du kan gjerne stramme inn litt om du trimmer de rette musklene. Sånne øvelser der du svinger overkroppen, strekker armene i været med vekter mens du strekker siden, og trappetrasking. Du kjenner i hofta og ytre nedre ryggmuskulatur når du treffer rett. Du kan stramme inn så mye musklene tillater det. Deretter er det stopp. Har mistet både et og to beltehakk i perioder der arbeidet sørger for noen dager der de musklene får kjørt seg. Det tilsvarer tre til fem centimeter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...