AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 Hvilke kriterier har du innen dating, noe du ikke tolererer? Jeg har noe som jeg ikke tolererer: 1. At han virker kun interessert i sex. Kan kanskje aksepteres dersom han er kjempepen og jeg er sulten på sex. 2. At han har en venninne han møter alene ganske ofte. Negativt tegn 3. At han prioriterer meg sist. 4. At han sitter å gjesper på daten. 5. At han sitter å trykker mobil gjennom daten. 6. At han sier mye dumt. Var noen av kriteriene mine feile for dere eller er dere enige? Anonymkode: 67add...0c3 3
En mann sa Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 At hun snakker negativt om noen. At hun kommer med politisk babbel.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #3 Skrevet 15. mai 2016 Rasistisk holdning. Arroganse. Anonymkode: 40e19...13c 4
Gjest O.G. Skrevet 15. mai 2016 #4 Skrevet 15. mai 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke kriterier har du innen dating, noe du ikke tolererer? Jeg har noe som jeg ikke tolererer: 1. At han virker kun interessert i sex. Kan kanskje aksepteres dersom han er kjempepen og jeg er sulten på sex. 2. At han har en venninne han møter alene ganske ofte. Negativt tegn 3. At han prioriterer meg sist. 4. At han sitter å gjesper på daten. 5. At han sitter å trykker mobil gjennom daten. 6. At han sier mye dumt. Var noen av kriteriene mine feile for dere eller er dere enige? Anonymkode: 67add...0c3 Utidig til servitøren.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #5 Skrevet 15. mai 2016 Rasist, mannsjåvenist, lat, uten humor og selvironi, virker ikke som han bryr seg om andre enn sine "egne", lite opplyst om verden, stemmer FrP Anonymkode: 16a32...995 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #6 Skrevet 15. mai 2016 Ble ganske "fort ferdig" med en date som sa han hadde vært "i sølibat i et halvt år" mens han stadig stirret sulten på puppene mine. Han virket ikke mindre sexfiksert da han sa at "jeg (altså meg og ikke han) trenger jo sex og han savner en dame som ikke bryr seg om klokken er syv på morningen". Jeg har aldri hatt de store seksuelle behovene, så for meg var det fint han var så ærlig, for meg hadde han nok blitt gal og enda mer sexfrustrert av etter kort tid... 😅 Anonymkode: 8a7a9...299 4
VoodooChild Skrevet 16. mai 2016 #7 Skrevet 16. mai 2016 (endret) 1. Hvis han ikke viser interesse for meg, altså kun snakker om seg selv og ikke spør meg spm. om mitt liv. 2. Politikk/religions-prat. Kilde til dårlig stemning hvis man er komplett uenig.. Også forsåvidt dumpe-grunn hvis man er f.eks motstander av homofiles rettigheter, Trump-tilhenger, syns pelsfarmer er en fin ting.... 3. Dårlig humor som ikke klaffer med min. 4. Umoden oppførsel. Sånt legger man fort merke til.. Jeg trenger en mann, ikke en gutt. 5. Hvis det har gått så langt (eller kort, jeg er ikke nøye på om man har sex på andre eller sjette date...det som skjer skjer) at man har havnet i senga og der er null seksuell kjemi. Sånt er viktig for meg. Endret 16. mai 2016 av VoodooChild
LinnieLinnie Skrevet 16. mai 2016 #8 Skrevet 16. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble ganske "fort ferdig" med en date som sa han hadde vært "i sølibat i et halvt år" mens han stadig stirret sulten på puppene mine. Han virket ikke mindre sexfiksert da han sa at "jeg (altså meg og ikke han) trenger jo sex og han savner en dame som ikke bryr seg om klokken er syv på morningen". Jeg har aldri hatt de store seksuelle behovene, så for meg var det fint han var så ærlig, for meg hadde han nok blitt gal og enda mer sexfrustrert av etter kort tid... 😅 Anonymkode: 8a7a9...299 Er en som har forsøkt seg litt på meg som sender meg det "kåte" blikket, og da mister jeg helt interessen. Er ikke den måten man går frem på for å kapre en kvinne
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #9 Skrevet 16. mai 2016 Sexmas er ukult. Men en viss hinting om sex må det være. Jeg liker seksuelle menn og jeg vil ha mye sex. Men har opplevd at de som maser mest om sex er de som gir meg minst sex også de holder ikke så lenge. Anonymkode: 40e19...13c 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #10 Skrevet 16. mai 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke kriterier har du innen dating, noe du ikke tolererer? Jeg har noe som jeg ikke tolererer: 1. At han virker kun interessert i sex. Kan kanskje aksepteres dersom han er kjempepen og jeg er sulten på sex. 2. At han har en venninne han møter alene ganske ofte. Negativt tegn 3. At han prioriterer meg sist. 4. At han sitter å gjesper på daten. 5. At han sitter å trykker mobil gjennom daten. 6. At han sier mye dumt. Var noen av kriteriene mine feile for dere eller er dere enige? Anonymkode: 67add...0c3 Jeg tolerer ikke: 1. At hun kniper igjen beina fordi hun vil fremstå som en nonne. 2. At hun velger venninner foran meg. 3. At hun er en dramaqueen. 4. At hun syter og klager om sine helseproblemer. 5. At hun prater for mye. 6. At hun er politisk korrekt. Anonymkode: ceca0...002
applestories Skrevet 16. mai 2016 #11 Skrevet 16. mai 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: 6. At hun er politisk korrekt. Anonymkode: ceca0...002 At hun er det eller at hun ønsker å fremstå som det? Hvordan unngår man å være politisk korrekt dersom man har meninger som andre definerer som det? Mener du at du ikke tolererer noen som er uenig med deg politisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå