Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til å pusse opp kjøkkenet. Innredningen blir grå og gulv og benkeplate er også i en gråtone.  Har vurdert å bare ha vit og heller sprite opp litt med fargerike detaljer, men det kan fort bli litt kjedelig. Er litt redd for at kjøkkenet skal bli for ensfargen. Hvilken farge ville dere valgt til vegger og mellom benken og overskapene?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Lyra skrev:

Skal til å pusse opp kjøkkenet. Innredningen blir grå og gulv og benkeplate er også i en gråtone.  Har vurdert å bare ha vit og heller sprite opp litt med fargerike detaljer, men det kan fort bli litt kjedelig. Er litt redd for at kjøkkenet skal bli for ensfargen. Hvilken farge ville dere valgt til vegger og mellom benken og overskapene?

Rødorange

Anonymkode: ae0a4...d95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Lyra skrev:

Eller limegrønn

• Liker 1
Gjest Mattis
Skrevet

Alt passer til grått så her er det bare å velge og vrake. Personlig ville jeg nok gått for en frisk sprudlende farge. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Lyra skrev:

Prøv deg frem på en slik planlegger som de har på div malingssider

(Du kan putte inn den fargen du ønsker på vegger, og se hva du liker, på en slik planlegger)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Lyra skrev:

Her kan du også bruke egne bilder til det jeg fortalte om http://colouradvisor.jotun.com/countrys/no/?gclid=CLe8_KD03MwCFecucgodHwEBFw

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville gått for hvite/nøytrale vegger. Hadde ikke orka å male om når jeg ble lei🙈

Skal dere male mellom benk og overskap også? Jeg ville ha gått for flis eller veggplater her, som bryter med vegger og kjøkkeninnredning igjen. Men ville ikke gått for noe fargesprakende her heller jeg da. Det er så enkelt å tilføre farge i andre detaljer som er enkelt å bytte ut :)

Ellers synes jeg kalkmaling er så utrolig fint, du kan gjøre mye med strukturen i denne som får ellers nøytrale vegger til å bli mer levende:) feks en fin beige/gråtone. Det blir dog fort flekker av vann og søl på kalkmaling, så ville ikke brukt det i en splash-zone:fnise: Finnes en sealer man kan ha på også vet jeg. 

Skrevet

Da jeg pusset opp kjøkkenet i forrige leilighet med grå fronter/innredning valgte jeg hvite vegger. Syntes det ble penest.

Mvh Yvonne :heiajente: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde også gått for hvitt og sprita opp med detaljer I gult, rødt, Orange, turkis eller grønt. Tenk tema. Med grønt kan du velge ulike grønnfarger og motiver som har ett hint av natur feks.

Skrevet

jeg har grått kjøkken og hvite vegger. det trenger ikke være kjedelig! gråfargen jeg har er litt mørk og varm. har heltre benkeplate i eik. har glasskrukker til pasta, mel, havregryn osv. som står framme + hylle mellom benk og skap med fine kopper o.l. som også gir litt mer farge og variasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...