Gå til innhold

Hvordan hadde KG sett ut uten anonym bruker knappen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert langt mindre troll, hets og useriøse kommentarer. Hva tenker dere?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror også noen hadde laget mange brukere uten anonym knappen. Byttet bruker ofte. Også sikkert mange som ikke hadde giddet å svare på mange tråder. Mange av svarene som er under AB er faktisk hyggelige og saklige.

Anonymkode: da948...094

• Liker 3
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Bedre mye bedre

Skrevet

Ser ikke noe poeng med å være AnonymBruker . Jeg er jo anonym uansett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Muligens hadde mange brukere forlatt KG og funnet andre fora å skrive på,l da det hadde blitt mye prakk å lage ny bruker hele tiden når man skal skrive om intime ting etc

Anonymkode: ba9d9...8ea

• Liker 1
Skrevet

Hadde nok vært saklig, og uten tvil seriøst.

AnonymBruker
Skrevet

Personlig tror jeg at jeg hadde blitt forfulgt på grunn av kontroversielle meninger. Det er ikke hets, det er ikke trolling jeg gjør, men uttalelser og påstander som jeg argumenterer for, som ikke faller i smak. Har fått så mange personangrep mot meg, hvor de samtidig unngår svare meg eller avfeier det jeg har å si. Jeg tyr aldri til personangrep selv for jeg vil gjerne diskutere sak. Derfor kan det være greit å ha AB funksjonen

Anonymkode: 8e041...90b

• Liker 1
Skrevet

Kjedeligere og mer politisk korrekt. Også færre tråder om penisstørrelse.

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg tror 70% av aktiviteten hadde forsvunnet. Ikke fordi jeg tror at ABere står for 70% av svarene, men fordi ABene står for mesteparten av problemstillingene. Det er enklere å svare med nick når man gir råd til andre, eller svarer på hvordan man skal håndtere et problem som ikke er ditt eget, enn å være åpen med nick når det er sitt eget problem man snakker om. 

Hvis man bare ser på den fremste Siste innlegg-siden så er 15 av 25 tråder startet av AB, og flere pleier det gjerne være. 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, stan skrev:

Ser ikke noe poeng med å være AnonymBruker . Jeg er jo anonym uansett. 

Trangsynt! 

Anonymkode: 8d310...6ef

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trangsynt! 

Anonymkode: 8d310...6ef

Er det trollspråk for fjernsyn? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...