Gå til innhold

Noen har hengt opp et viltkamera ved turstien

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en tursti i nærheten som jeg gikk idag, er en stund siden jeg har gått der nå. Så at noen har hengt et viltkamera på et tre der, filmer rett på stien. Prøvde å se på det fra siden, ville ikke komme på film, men klarte ikke se om det filmet. Synes det var ganske ekkelt. 

Hva kan jeg gjøre? Er det ok om jeg tar det ned eller snur på det så det filmer et tre?

Anonymkode: ce533...3f1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en tursti i nærheten som jeg gikk idag, er en stund siden jeg har gått der nå. Så at noen har hengt et viltkamera på et tre der, filmer rett på stien. Prøvde å se på det fra siden, ville ikke komme på film, men klarte ikke se om det filmet. Synes det var ganske ekkelt. 

Hva kan jeg gjøre? Er det ok om jeg tar det ned eller snur på det så det filmer et tre?

Anonymkode: ce533...3f1

Enig i at det er ekkelt

Er det evt noen som vil følge med bevegelsene på turstien?

Anonymkode: 2dd12...db6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi dem en skrekkhistorie. Kle deg i hvit kjole og gre håret som den skrekkelige dama fra The Ring. Snik deg sidelengs inn på kameraet. Bam! Psyko hvitkledd  spøkels som stirrer i kameraet. Neste bilde, tomt. 

Få noen venner til å gå nedover stien som normalt. Neste bilde, hvitkledd dame står og stirrer på kameraet mens turgåerene ligger livløse på stien. Bam! Hvitkledd dame fyller hele bildet og stirrer i kameraet. Neste bilde..  Tomt. Ingen døde turgåere. 

Anonymkode: 3823b...3aa

• Liker 6
Skrevet

Selvfølgelig kan du jo gjøre det. Men du må jo regne at du blir fotografert mens du gjør det. 

En kollega fikk fine bilder av hvem som stjal kameraet. Sendt direkte til mobilen hans. 

• Liker 1
Skrevet

Hvilken tursti?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...