Gå til innhold

Ser at jeg kunne nytt tiden mer. Og alderen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan se tilbake, og se at jeg ikke hadde det værst, at jeg brukte for mye av tiden på å tenke på hva jeg skulle bli, hvordan livet skulle se ut. Men jeg hadde det ikke verst faktisk. Ikke nå heller. Men...det er noen tanker. Jeg tenker på aldern. Er 24, blir 25 i år. Tenker at jeg kanskje snart ikke kan ha noe avslappet forhold til livet...at jeg må holde unna rynkene, ha masse sex før jeg blir en råtten frukt...at jeg må jobbe NÅ for å ikke få rynker, gå opp i vekt og alt det. Saken er...at jeg tenkte slik, også i fortiden. Kastet bort så mye tid. For jeg ser jo, at jeg ikke trengte å bekymre meg. Hverken for vekt eller utseendet. Har perioder, hvor jeg tenker sunt sunt og at jeg ALDarI skal røre softis, chips og hvete... Men så kan jeg bli avslappet og ikke tenke over slikt og.

Anonymkode: 9e292...261

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan se tilbake, og se at jeg ikke hadde det værst, at jeg brukte for mye av tiden på å tenke på hva jeg skulle bli, hvordan livet skulle se ut. Men jeg hadde det ikke verst faktisk. Ikke nå heller. Men...det er noen tanker. Jeg tenker på aldern. Er 24, blir 25 i år. Tenker at jeg kanskje snart ikke kan ha noe avslappet forhold til livet...at jeg må holde unna rynkene, ha masse sex før jeg blir en råtten frukt...at jeg må jobbe NÅ for å ikke få rynker, gå opp i vekt og alt det. Saken er...at jeg tenkte slik, også i fortiden. Kastet bort så mye tid. For jeg ser jo, at jeg ikke trengte å bekymre meg. Hverken for vekt eller utseendet. Har perioder, hvor jeg tenker sunt sunt og at jeg ALDarI skal røre softis, chips og hvete... Men så kan jeg bli avslappet og ikke tenke over slikt og.

Anonymkode: 9e292...261

Slapp av. Du vil få rynker - uanset hva du gjør. Aldringsprosessen går sin gang. Ja, du kan forsinke den bittelitt, men ikke mye. Gener betyr mer enn alskens produkter og kosthold. Og genene kommer du ikke unna. 

Og du blir ikke en "råtten frukt", dersom du lever noenlunde normalt. Jeg har en sjokkerende melding til deg: Jeg er over 50, og har et utmerket sex-liv. 

Forøvrig er beste rådet for å redusere rynkene: Forsiktig med sola. Det hjelper ikke med en masse dyre kremer hvis du har svidd huden din i ung alder. Jeg har massevis av venninner som lever kjempesunt, og som ser ut som "skrukketroll" i ansiktet. Jeg lever ikke spesielt sunt, og jeg røyker. Likevel er huden min mye bedre. Og jeg har mye færre rynker. Jeg kan nok takke genene, men også at jeg ikke "måtte" være brun til enhver tid da vi var litt yngre. 

Jeg spiser det jeg vil. Men er også heldig fordi jeg aldri har vært så veldig opptatt av godteri og snacks. Passer på å holde vekten, men lar det ikke styre hverdagen min. Jeg har vel gått opp/ned sånn ca. 5 kg innimellom. Ikke mer. Eller mindre. 

Slapp av. Lev livet. Gjør dine drømmer virkelige når det gjelder utdannelse og jobb. Pass deg for for mye sol, og hold deg normalvektig. Vær bevisst på hvilken mann (eller kvinne) du velger når den tid kommer; ikke la noen tråkke på deg. 

Anonymkode: fee72...dc2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...