Gå til innhold

store størrelser i klær?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest malie ikke innlogget

Syns det er så håpløst å finne fine klær i store størrelser!

Skjønner ikke hvorfor en ikke kan lage de samme klærne som finnes i mindre størrelser i litt større størrelser også??!!

Hvor handler dere som bruker store størrelser?

Og da mener eg 48/50 størrelser....

Noen butikker har egen avdeling for større klær, men det er heller labert utvalg....... og så er det så 'kjerring' aktige klær...

Er så teit at det skal være sånn!!!

*sukk*

på'an igjen med slankekur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har ikke noe problem med størelsen selv, men ser at mange modeller slutter på 42. Det må da finnes store str, sepå Erna Solberg, hun klær seg så fint selv om hun er noen kilo større enn idealet.

Let så skal du finne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker store størrelser sjøl, og syns tilbudet varierer så mye. Jeg finner mesteparten av klærne mine i storestørrelser-avdelingen hos HM, KappAhl, Lindex og noe hos B Young - men som du sier - ofte er mye av klærne i store størrelser litt "damete" og litt utenfor moten...Jeg må lete mye for å finne klær jeg liker, og utvalget varierer mye fra sesong til sesong, syns jeg. For tiden syns jeg KappAhl er butikken med dårligst utvalg...

Jeg handler veldig mye på nettshoppen til HM - der er utvalget veldig mye større enn i butikkenen - der går egentlig de aller fleste klærne opp til størrelse 50!

Syns du skal ta en titt der! :)

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett at de har b&b på h&m,lindex har,også er det en egen butikk som heter pip stormote...kanskje de hjar noe som er i den smak? lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...